سیرک آفتاب با زیرنویس فارسی

ا

 

توضیحات : ‘سیرک آفتاب’ جوایز متعددی را برای نمایشهای جذابش دریافت کرده است و با ارائه‎ی تعریفی جدید از سیرک و ارتقای مفهوم سرگرمی به سطوح بالاتری از خلاقیت و کیفیت موفق شده است دوستداران پر و پا قرص فراوانی در سراسر دنیا برای خود، کسب کند.
میلیونها بیننده‎ی تلویزیونی می‎توانند به کمک برنامه‎های جذاب و باکیفیت تلویزیونی ‘سیرک آفتاب’، همان هیجانی را که حاضران در سالن حس می‎کنند، تجربه کنند. از آنجا که برنامه‎ های سیرک به کمک چندین دوربین و با نورپردازی عالی ضبط میشوند، بینندگان می‎توانند هیجان موجود در سالن را دریافته و به قلب حوادث، سفر کنند.

 

نام برنامه : سیرک آفتاب (سیرک دوسولی)

نام انگلیسی : Cirque du Soleil

تعداد : 10 قسمت

زمان هر قسمت : میانگین 60 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان هر قسمت
 
وارکای : وارکای به عنوان جدیدترین اجرای “سیرک آفتاب” در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۰۲، اجرای جهانی خود را شروع کرد. وارکای، چهاردهمین اجرای زنده سیرک دو سولی تا آن تاریخ و هشتمین و آخرین محصول در سال ۲۰۰۲ از زمانِ آغاز به کار درالیون در سال ۱۹۹۹ به شمار می رود. در اعماق یک جنگل و یا در قله یک آتشفشان، دنیایی قرار دارد که همه چیز در آن ممکن و شدنی است. دنیایی به نام وارکای. مرد تنهایی از آسمان فرود آمده و داستان وارکای، آغاز میشود. مرد جوان با سقوط به درون جنگلی جادویی که پر است از جانوران عجیب، ماجرایی را آغاز میکند که بی سرانجام و غیرعادی است. افسون و جادویی برای این مرد در آن زمان و در آن مکان، یعنی آخرِ دنیا و جایی که همه چیز، شدنی است، آغاز میشود که هدفش کشف دوباره زندگی است. وارکای در زبان کولیهای چادرنشین به معنای “همه جا” است. کارگردان این برنامه، دامنیک شامپین، آن را به روح چادرنشینان و به روح و هنر سنت سیرک و تمایل تمام نشدنی کسانی تقدیم میکند که ماجراجوئی هایشان آنها را به “وارکای” می رساند.

کوزا : “سیرک دو سولی” تقدیم می ‎ کند: کوزا. داستان دلقک زیبا و معصومی که می ‎ کوشد جایگاه خود را در دنیا پیدا کند. سفر این دلقک، او را با مجموعه ‎ ای از شخصیتهای کمدی مانند “پادشاه احمقها”، شخصیت پیچیده و ترسناکی به نام “تریکستر”، یک “جیب بُر” و “جهانگرد نفرت انگیز” و سگش روبرو می ‎ کند.

کوزا به عنوان بیستمین محصول “سیرک دو سلیه” سعی دارد با کنار هم نهادن قدرت و ظرافت، شادی و یاس و به هم ریختگی و هارمونی، به کشف درون مایه ‎ های مفاهیمی چون ترس، هویت، شناخت و قدرت بپردازد. این نمایش در دنیایی عجیب و پر رنگ ولعاب که پر است از غافلگیری، هیجان، جسارت و مشارکت، می ‎ گذرد.

کوزا که توسط دیوید شاینر کارگردانی شده است را باید بازگشت “سیرک دو سولی” به مبداء خود دانست: این نمایش، دو جنبه ‎ ی سنتی سیرک را با هم مخلوط می ‎ کند یعنی حرکات آکروباتیک را در کنار هنر دلقکها قرار می ‎ دهد. این نمایش، نیازهای فیزیکی انسان را با نهایت زیبایی و ظرافت به تصویر کشیده و آمیزه ‎ ای رنگارنگ را به بیننده ارائه می ‎ کند که بر شوخی و خنده تاکید بسیاری دارد

 

کا : کارگردان صاحب‌ نام و برنده جوایز متعدد٬ دیوید مالت٬ با ویژه‌برنامه «کا» به دنیای سیرک آفتاب برگشته. این برنامه که با ۱۶ دوربین مختلف فیلمبرداری شده اجرای سیرک آفتاب را برای اولین بار در لاس وگاس به نمایش می‌گذارد. بینندگان اکنون می‌توانند این برنامه‌ی شاهکار را که ترکیبی از سینما و تئاتر است با کیفیت بالا ببینند.

«کا» با ترکیب هنرهای رزمی٬ آکروبات٬ خیمه‌شب‌ بازی٬ تصاویر ویدیویی و آتش‌بازی٬ ماهیت دوگانه (عشق و تضاد) را به نمایش می‌گذارد که در آن دوقلوهای سلطنتی در سفری ماجراجویانه‌ سرنوشت خود را رقم می‌زنند. سفر آنها شامل غلبه بر صحنه‌های چالش برانگیز در محیطی متغییر است که چالشهای یک امپراطوری را بر روی صحنه به تصویر می‌کشد.

اجرای زنده این برنامه توسط کارگردان معروف تئاتر و سینما٬ رابرت لیپیج٬ تهیه شده است.

«کا» زبان تصویری سینما را بر روی یک برنامه زنده پیاده کرده که بخش تئاتر و داستان‌سرایی آن نسبت به برنامه‌های پیشین اجرا شده‌ توسط سیرک آفتاب بیشتر است
 

آمالونا : آمالونا نام نمایشی دیگر از سیرک آفتاب است که به کارگردانی Mario Janelle در تورنتو به اجرا در آمد. آمالونا نمایشی عشقی است که در یک جزیره اسرارآمیز شکل میگیرد٬ جایی که ماه بسیار مقدس است.
بیش از دو سوم اعضای این نمایش را بانوان تشکیل داده اند و در آن آهنگ هایی به سبک های مختلف از جمله راک مدرن به اجرا گذاشته میشود.
این نمایش داستان عشق بین دختری به نام میراندا و جوانی به نام رومئو است. رومئو به همراه چندین جوان دیگر به جزیره وارد میشوند و میراندا او را ملاقات میکند. نورپردازی، حرکات آکروباتیک و نورپردازی های خارق العاده به این داستان جلوه ای ویژه میدهند که تنها از تیم سیرک آفتاب برخواهد آمد.

 

مایکل جکسون : کاری جدید از سیرک آفتاب٬ تور مایکل جکسون است. در این اجرای مستند مانند سیرک آفتاب به اجرای آثار بزرگ و جاوید مایک جکسون مانند Dangerous, Don’t Stop ‘til You Get Enough, Smooth Criminal, Thriller, Billie Jean, Black or White میپردازد.
آثار مایکل جکسون به تنهایی هیجان و شادی را به همراه دارند و اینک سیرک آفتاب با اجرای خارق العاده خود این هیجان را دو چندان کرده.

 

لوزیا : سیرک (لوزیا) شما را به مکزیکی خیالی می برد ، مانند یک رویا در بیداری ، جایی که نور جان را خرسند می‌کند و باران تسکینی است برای روح. (لوزیا) از مکزیک الهام گرفته شده است. قصیده‌ای شاعرانه و آکروباتیک از فرهنگی غنی و پر‌جنب‌و‌جوش کشوری که ثروت آن ترکیبی فوق‌العاده از تأثیرات و برخوردهای خلاقانه ناشی می شود. سرزمینی که با مناظری بسیار زیبا، معماری شگفت‌انگیز و روح تسخیر‌ناپذیر مردم آن، شما را به تعجب وا می‌دارد. سیرک (لوزیا) ترکیبی است از هنرنمائی‌هایی متنوع، پیچیده و امروزی که تمام احساسات شما را برمی‌انگیزد و شما را به مکانی معلق بین رویا و واقعیت می‌برد.

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

&nbsp

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 

برای دانلود رو دکمه های ابی زیر کلیک کنید
قسمت های زیر با کیفیت 1080p & 720p

 

 
 
 
 
 
 
 

قسمت های زیر با کیفیت SD 576p

 

 
 
قسمت زیر مربوط به مسایل پشت صحنه و تدارک برنامه اصلی سیرک است
 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *