شکارچیان درنده با جوئل لمبرت با دوبله فارسی

 

توضیحات : در نقاط دور افتاده زامبیا، جوئل لمبرت، به جستجوی بزرگترین درندگان آفریقا می رود : “شیرها “. او با خود یک آزمایشگاه منحصربه فرد و متحرک به نام ” محفظه ” آورده که برای نزدیک شدن به شیرها و از آن استفاده میکند. بهترین دوربین ، بررسی ویژگی های کلیدی این درندگان، مانند قدرت دید در شب آنها حرارتی دنیا به او اجازه می دهد درندگان را با جزئیات فوقالعاده در شب ببیند و در طول روز از قابلیت های نظامی خود نیز برای ردگیری و دنبال کردن آنها استفاده میکند. طی یک شب هیجان انگیز درون محفظه، نیروی گاز گرفتن شیر ماد ه با استفاده از دستگاه سنجش نیروی آوراره آزمایش می شود و یک نر نیز برای ، داخل شدن به محفظه رو شهای مختلفی را امتحان می کند. وقتی گل های از بوفالوها سر می رسند، جوئل قدرت شکار شیرها را مشاهده می کند.
 
نام مستند : شکارچیان درنده با جوئل لمبرت
نام انگلیسی : Predators Up Close with Joel Lambert
تعداد : <5 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 43 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 279 – 529 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
شیر ها : در نقاط دور افتاده زامبیا، جوئل لمبرت، به جستجوی بزرگترین درندگان آفریقا می رود : “شیرها “. او با خود یک آزمایشگاه منحصربه فرد و متحرک به نام ” محفظه ” آورده که برای نزدیک شدن به شیرها و از آن استفاده میکند. بهترین دوربین ، بررسی ویژگی های کلیدی این درندگان، مانند قدرت دید در شب آنها حرارتی دنیا به او اجازه می دهد درندگان را با جزئیات فوقالعاده در شب ببیند و در طول روز از قابلیت های نظامی خود نیز برای ردگیری و دنبال کردن آنها استفاده میکند. طی یک شب هیجان انگیز درون محفظه، نیروی گاز گرفتن شیر ماد ه با استفاده از دستگاه سنجش نیروی آوراره آزمایش می شود و یک نر نیز برای ، داخل شدن به محفظه رو شهای مختلفی را امتحان می کند. وقتی گل های از بوفالوها سر می رسند، جوئل قدرت شکار شیرها را مشاهده می کند.
 

کفتارها : جوئل، به زامبیا رفته تا موفق ترین درنده آفریقا، یعنی ” کفتار خال دار “، را بررسی کند. به زودی متوجه می شود که آنها در موارد بسیاری غیرمعمول عمل می کنند.
از جمله به اجتماعی بودن باالی آنها و سلطه ماده ها بر نرها می توان اشاره کرد. همچنین تنها حیوانات روی زمین به شمار می روند که می توانند استخوان را با دندان هایشان خرد کنند.
به زودی مشخص می شود که گله کفتاری در نزدیکی کمپ آنها فعالیت می کند و فیلم های ثبت شده از غارت کردن آشپزخانه توسط آنها، این را اثبات می کند. جوئل، محفظه را در همان نزدیکی بنا کرده و با استفاده از صداهای ضبط شده کفتار، و یک جعبه معما، ویژگی اصلی کفتارها،یعنی هوششان را آزمایش میکند.
 
خرس های قطبی : ترودی ماستیو، جوئل لمبرت، عضو سابق تکاوران نیرو ی دریایی ،با همراهی دامپزشک و متخصص قطب به قطب شمال سفر می کند. ،” یعنی “خرس قطبی ، برای مطالعه بزرگترین درند ه خشکی جهان ،آمریکا ساعته قدم 24 به ز ودی به سرزمینی از دریای یخ و روزهای ، تنی به نام هوزل 300 آنها سوار بر ی خشکنی یخ ، و یک ماده همراه با دو توله اش برم یخوردند، که در هر دو برخورد ، م یگذارند. به یک خرس نر بزرگ محیط برای نصب محفظه پانصد کیلویی به انداز ه کافی ضخیم نیست. بالاخره محفظه نصب می شود و آنها می توانند خصوصیات کلیدی تطابق پذیری خرس قطبی با محیط را مشاهده کنند. ولی دریای یخ زیر پایشان ندای خطر میدهد …

 
کوسه ها : در آبهای متلاطم اقیانوس اطلس جنوبی و درست در جنوب شهر کیپ تاون، عضو سابق تکاوران نیروی میرود. تغییر ،” یعنی ” کوسه سفید ، دریایی آمریکا، جوئل لمبرت، به جدال با ترسناک ترین درنده اقیانوس دادن محفظه برای استفاده از آن در آب امری خطرناک و سخت جلوه می کند. ولی در حالی که تیم برای یکی از عالیترین روشهای شکار توسط کوسه ها که به آن رخنه ، تغییر شکل آن تلاش می کند، لمبرت کوسه سفید چند تنی با سرعت چهل کیلومتر بر ساعت از آب ، میگویند را مشاهده میکند. در این روش قدرت برخورد کوسه به فک را با یک ، بیرون می آید تا فکهای جوان خلیج فالس بی را شکار کند. جوئل شتاب سنج اندازه گیری می کند و نهایتا برای رفتن به زیر آب آماده می شود

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *