طولانی ترین بزرگراه انگلستان با دوبله فارسی – تخلف‌های جاده‌ای

ا

tulanitarin-bozorgrahe-engelestan-Duble

 

توضیحات : در بریتانیا همانطور که زندگی مردم به آب‌ و‌ هوا یا خدمات درمانی «ان.اچ.اس» وابسته است، به همان اندازه هم بزرگراه‌ها نقش منحصر‌ به‌ فردی در زندگی آنان ایفا می‌کنند. اقتصاد این کشور به بزرگراه‌ها وابسته است و مردم با رضایت در آنها رفت‌ و‌ آمد می‌کنند.
با اینکه مردم بریتانیا بزرگراه‌ها را می‌شناسند، اما بسیاری از آنان از فعالیت‌های روزانه‌ای که برای باز نگه داشتن‌شان در جریان است با خبر نیستند. واقعیت این است که باز نگه‌ داشتن عبور و مرور در این راه‌های مهم حمل و نقل، بسیار پیچیده و پر هزینه است و این موضوع وابسته به کار روزانه‌ی ارتشی پنهان از کارگران و افراد گوناگون است.
این برنامه درباره‌ طولانی‌ ترین و یکی از شلوغ‌ ترین بزرگراه‌های بریتانیا است و روایت کار شبانه‌ روزی و پر اهمیت مردان و زنانی است که گرچه ممکن است مردم آنان را نشناسند یا نبینند، اما واقعیت مهم این است که بدون تلاش هر روزه‌ی آنها جا‌به‌جایی از یک نقطه به نقطه‌ دیگر برای شهروندان امکان‌ پذیر نخواهد بود.

 

نام مستند : طولانی ترین بزرگراه انگلستان (The Motorway)
نام این قسمت :تخلف‌های جاده‌ای
زبان : راوی دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)
زمان : 53 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 350 – 663 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
در کشور انگلستان سالانه بیش از دویست‎‌و‌پنجاه هزار تصادف جاده‌ای رخ می‌دهد که به عنوان برخوردهای جاده‌ای شناخته می‌شوند. زیرا در این نوع برخورد‌ها معمولا یک نفر، یا یک عامل مقصر است مانند رانندگی‌های بد یا رفتار بد هنگام رانندگی، اما واژه‌ی تصادف را برای برخوردهایی به‌کار می‌برند که واقعا به طور تصادفی پیش آمده باشد.

در این قسمت با سازمان بزرگراه‌های انگلستان، پلیس بزرگراه و سازمان‌های دیگری که جاده‌ها را امن نگاه می‌دارند آشنا می‌شویم؛ سازمان‌هایی که با امن نگاه داشتن جاده‌ها، هزینه‌های اقتصادی و عاطفی تصادفات در بزرگراه‌های بریتانیا را کاهش می‌دهند.

در این برنامه هم‌چنین با سازمان بزرگراه‌های انگلستان آشنا می‌شویم . سازمانی که علاوه بر تلاش برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای همیشه هزینه‌های زیادی صرف بهبود وضعیت قسمت‌هایی از بزرگراه‌ها می‌کند که بیشترین تصادفات در آنجا اتفاق می‌افتند.

در ادامه‌ی این برنامه هم‌چنین با ماموران گشت بزرگراه‌ها و شیوه‌ی کار آن‌ها برای شناسایی نامحسوس خودروهای متخلف و رانندگانی که جاد‌ها را کثیف می‌کنند، آشنا می‌شویم.

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/iTpHz

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *