عروسی به سبک راج با دوبله فارسی

ا

arusi-be-sabke-raj (2)
 

توضیحات : «راج» یکی از برگزارکنندگان مراسم عروسی در بریتانیا است که ملیت آسیایی دارد. او می‌خواهد کمپانی خانوادگی‌اش را به یکی از گران‌ترین و تجملی‌ترین برگزارکنندگان عروسی در بریتانیا تبدیل کند.

«راج» یکی از شلوغ‌ترین و پرکارترین برگزارکنندگان مراسم عروسی در بریتانیا است و در طول فصل تابستان٬ او و تیمش برای رساندن خدماتشان به مشتریان٬ مسافت‌های درازی طی می‌کنند. با بودجه‌ و هزینه‌های متفاوت٬ عروس‌ها و دامادها به شکل فزاینده‌ای درخواست برگزاری بهترین مهمانی‌های عروسی را دارند. هرکدام از آن‌ها انتظار دارند مراسم شان بهتر از دیگر هم سن و سال‌های خودشان باشد.

«راج» و تیم‌اش تصمیم دارند یکی از محله‌های اداری لندن را به جزیره‌ی محبوب توریست‌ها تبدیل کنند. گویی او می‌خواهد با سپاه آسیایی‌اش به کاخ بلنهایم بریتانیا «حمله کند» و کاری کند تا برگزاری عروسی به سبک بالیوود در خارج از آن‌جا هم ممکن شود.

همان‌طور که عروسی‌های خیره‌کننده به سبک آسیایی در بریتانیا برگزار می‌شود٬ این برنامه‌ی مستند گویی خارج از کلیشه‌های رایج٬ و تعمیم دادن مسایل گذشته٬ پرتوی تازه می‌افکند بر مهاجران گوناگون آسیایی در بریتانیا. در این برنامه با راج و گروه‌اش همراه هستیم در حالی که آن‌ها تلاش می‌کنند روز عروسی بی‌نظیری را برای زوج‌هایی که می‌خواهند ازدواج کنند تدارک ببینند.

 

نام مستند : عروسی به سبک راج
نام انگلیسی : Our Lives: The Wedding Planner
تعداد قسمت : تک قسمتی

زبان : راوی دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)

زمان : 45 دقیقه

حجم : 285 مگابایت

کیفیت : HD 720p (فوق العاده)

فرمت : MKV
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/e4zR9BRl
http://www.aparat.com/v/b24XR
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *