فصل دوم در توان طبیعت با دوبله فارسی – جزیره برونئو

Dar_Tavane_Tabiat

 
توضیحات : این مستند نمایشی است از قدرت تکامل و کشف نیروهای شگفت‌ انگیزی که منجر به شکل‌ گیری حیات بر روی کره زمین و شکوه غیر منتظره آن شدن .

این مجموعه مهیج و زیبا هم مستندی است علمی و پیشرفته و هم برنامه‌ای است دیدنی از تاریخ طبیعت. این مستند شما را با دنیای عجیبی آشنا می‌کند؛ مناطقی که گویا از قانون طبیعت در آنها خبری نیست. زیستگاه های خارق‌ العاده بر روی این سیاره خاکی وجود دارند که با ترکیب نیروهای زمین‌ شناسی و اقلیمی منجر به تکامل حیات در آن مناطق شده‌اند .

آنچه در این مجموعه به نمایش در‌ می‌آید فقط نمایش حیوانات خارق‌العاده و رفتارهایشان نیست بلکه یافتن این حقیقت است که چرا چنین شگفتی‌هایی در طبیعت رخ می‌دهند.
بیشتر دانشمندانی که در این زمینه کار می‌کنند بر روی یک گونه خاصی از حیوانات و یا زیستگاه خاصی تمرکز می‌کنند٬ ولی این مستند با گردآوری تحقیقات آنها و ارایه جزییات بی‌نظیر جهش‌ های حیوانات٬ زنجیره تکاملی داروین و پیامدهایی که برای سیاره خاکی ما داشته است را به تصویر می‌کشد
این مستند برنده‌ جایزه بهترین مستند تلویزیونی آسیا در سال 2011 شده

 

نام مستند : در توان طبیعت (Life Force)

نام این قسمت : جزیره برونئو

زبان : دوبله فارسی

زمان : 47 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 340 – 581 مگابایت

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
در این برنامه به برونئو سومین جزیره‌ بزرگ جهان در جنوب شرقی آسیا سفر می‌کنیم. بورنئو، منطقه‌ی شگفت‌آوری است که در آن جانوران و گیاهانی دیده می‌شوند که آن‌ها را در هیچ جای دیگر روی زمین نمی‌توان پیدا کرد. در این برنامه به به جنگل «Pygmy» سفر می‌کنیم تا با شگفت‌آور‌ترین حیوانات و گیاهان جهان آشنا می‌شویم؛ کمیاب‌ترین میمون جهان و حیوانات پرنده بسیار شگفت‌انگیز و نایاب در جنگل‌هایی که ۱۳۰ میلیون سال از عمر آن‌ها می‌گذرد.
 
تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/q10Ty

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *