مستند ابرقهرمانان با زیرنویس فارسی

ا

 

توضیحات : ابرقهرمانان آمریکایی مانند «زن شگفت‌انگیز»، «سوپرمن»، «کاپیتان آمریکا»، «بتمن»، «مرد عنکبوتی» و ابرقهرمانان دیگر، چگونه خلق شدند و چطور برآمدن و محبوبیت ابرقهرمانان در قرن بیستم، همزمان می‌شود با ظهور آمریکا به عنوان یک ابرقدرت؟
این برنامه روایتگر داستان دوران مدرن از طریق بررسی تاریخ بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین داستان‌های تخیلی ابرقهرمانان آمریکایی است که در آن نگاهی می‌اندازیم به داستان ابرقهرمانان آمریکایی و اینکه چگونه این شخصیت‌ها به پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه و همچنین به بخشی از روح زمان و فرهنگ عامه‌ی مردم تبدیل شدند. همینطور با بررسی آرشیوهای تاریخی و گفت‌و‌گو با کارشناسان برجسته، کشف می‌کنیم که به چه دلایلی اسطوره‌ها و قهرمانان آمریکایی مخاطبان و طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است.
این برنامه اولین همکاری میان «دنیای سینمایی مارول» و «دی سی کامیکس» در تاریخ طولانی‌شان است که از زاویه‌ی دید تاثیرگذارترین شخصیت‌ها، هنرمندان پرطرفدار، بازیگران نقش‌های اول، کارگردانان و همینطور برترین کارشناسان فرهنگ عامه روایت شده است. در این برنامه با استفاده از فیلم‌های آرشیوی کمتر دیده شده و همینطور فیلم‌های نادر از پشت‌صحنه‌ها، با داستان ظهور ابرقهرمانان «دنیای سینمایی مارول» و «دی سی کامیکس» و ویژگی‌های منحصر به فردشان آشنا می‌شویم.

 

نام مستند : ابرقهرمانان
نام انگلیسی : Superheroes Decoded
تعداد : 2 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 77 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 492 – 923 مگابایت
فرمت :MKV

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
https://aparat.com/v/Y7R6L
 

https://aparat.com/v/LqY2I
 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 


  • 5 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *