از تولید تا مزه با دوبله فارسی – یک شام ایتالیایی

ا

az-tolid-duble

 

توضیحات : از چیزبرگر و سیب‌ زمینی سرخ‌ کرده گرفته تا غذاهای فوریِ مکزیکی یا چینی. برنامه‌ ی فناوری غذا به مجری‌ گری بابی بوگنار، یکی از چهره‌های کهنه ‌کار صنایع غذایی، به گوشه و کنار دنیا سفر کرده و ما رو با رازهای غذاهای مورد علاقه ‌مون آشنا می‌کنه .
اون در این مسیر، دنیای پنهان در ورای هر لقمه رو آشکار کرده، ما رو با تاریخچه ‌ی شگفت ‌انگیز غذاها آشنا کرده و از نزدیک نشون ‌مون می‌ده که مواد اولیه چطور تهیه می‌شن، در کنار هم قرار می‌گیرن و غذاهایی رو بوجود میارن که همه‌ ما دوست ‌شون داریم.
بوگنار در تمام طول عمرش با غذا و در کنار غذا زندگی کرده و در برنامه‌ ی تکنولوژی غذا با سر زدن به گوشه و کنار آمریکا، به دنبال منشأ و رازهای تولید غذاهای مورد علاقه‌ ی ما می‌گرده.
آیا تا بحال فکر کردین که چطور سس سویا رو در اون پاکت ‌های کوچک می‌ریزن یا اینکه جعبه‌ های پیتزا از کجا اومدن؟ پس آماده باشید تا با هم به سفری به دور دنیا بریم و ببینیم مواد اولیه از گوشه و کنار دنیا چطور در کنار هم قرار می‌گیرن تا غذاهای ما رو بوجود بیارن.

 

نام مستند : از تولید تا مزه (Food Tech)
نام این قسمت :یک شام ایتالیایی
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
حجم : 250 مگابایت
کیفیت : 576p (عالی)
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
نسلهای متوالی‌ست که مردم دور میز جمع می‌شوند تا دستورهای آشپزی محبوبترین خوراک قومی آمریکا یعنی غذای ایتالیایی را تجربه کنند. آیا تا به حال با کسی ملاقات کرده‌اید که پاستا را امتحان نکرده باشد؟ احتمالاً نه چون آمریکایی‌ها سالانه ۹۰۰هزارتن از آن را می‌خورند. اما پاستا فقط بخشی از خانواده‌ی بزرگ شام ایتالیایی ماست. راوی این برنامه، بابی باگنر از خلیجی به خلیج دیگر سفر می‌کند تا به علت خاص بودن این شام پی ببرد.
او آبهای کارولینای شمالی را جستجو می‌کند و در جنگل‌های نیومکزیکو می‌خزد تا مواد اولیه سس‌های پاستای ما را کشف کند. او در نیویورک به رازی که پشت شکل‌های فراوان پاستاست، پی می‌برد. سپس مقداری از انگورهای کالیفرنیا را می‌فشارد و یاد می‌گیرد که چطور یک نوع باکتری باعث ایجاد سرکه و همچنین شراب می‌شود و وقتی زمان خوردن دسر فرا می‌رسد، بابی از نیوجرسی می‌رود و در آنجا به تفاوت بین ژلاتو و بستنی پی می‌برد و درآخر به کاستاریکا می‌رود تا بعد از شام، یک نوشیدنی پرانرژی کافئینی را نوش‌جان کند.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/yhdxz
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *