مستند اسرار سیلیکون ولی با دوبله فارسی

ا


 

توضیحات : «سیلیکون ولی» چطور بر روی زندگی و سرنوشت همه‌ی ما تاثیر می‌گذارد؟ چگونه شبکه‌های اجتماعی دونالد ترامپ را وارد کاخ سفید کردند؟ آیا شبکه‌های اجتماعی با اطلاعات عظیمی که درباره‌ی ما دارند، می‌توانند رفتار و سلایق ما را پیش‌بینی کنند؟ موج بعدی تحولات «سیلیکون ولی» ما را به کجا حواهد برد؟
همراه با «جیمی بارتلت»، روزنامه‌نگار از اسرار «سیلیکون ولی» و تاثیرات آن بر جهان و زندگی‌ انسان‌ها در حال و آینده رمزگشایی می‌کنیم. در این برنامه علاوه بر آشنایی با افرادی که شیوه‌ی زندگی ما را تغییر می‌دهند، با چگونگی تحولات جهان و «ویران‌شهر»ی که در آینده در انتظار همه‌ی ما خواهد بود نیز آشنا می‌شویم و در دیدار با یکی از مدیران سابق فیسبوک کشف خواهیم کرد که او چطور در انتظار یک فاجعه‌ی اقتصادی برای کل جهان است.
«جیمی بارتلت» همچنین کشف می‌کند چگونه فیسبوک دنیای سیاست را تغییر می‌دهد، به عنوان بهترین نمونه، چگونه فیسبوک باعث شد «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برنده شود؟ او وارد دنیای کارزار انتخاباتی دیجیتالی دونالد ترامپ می‌شود تا با زنی دیدار کند که کارزار انتخاباتی آن‌لاین او را اداره می‌کرد… و در ادامه‌ی برنامه سرانجام کشف می‌کنیم که چطور شبکه‌های اجتماعی، نتیجه‌ی انتخابات را به نفع دونالد ترامپ تغییر دادند.

 

نام مستند : اسرار سیلیکون ولی
نام انگلیسی : secrets of silicon valley
تعداد : 2 قسمت

زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : 52 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم هر قسمت : 328 – 618 مگابایت

فرمت : MKV

 

تماشای بخشی از این مستند (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
https://www.aparat.com/v/SDl6U
 
https://www.aparat.com/v/zPZY8

 

 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *