مستند امپراتوران نیویورک با زیرنویس فارسی

 

توضیحات : امپراتوران نیویورک برگرفته از دوران انعطاف پذیری طمع و شکوه نیویورک در دهه 1980 است .این مستند شش قسمتی زندگی پنج چهره ی تاثیر گذارِ تاریخ نیویورک را به تصویر می کشد، افرادی که نه تنها به شهر نیویورک بلکه به جهانی که امروز در آن زندگی می کنیم کمک بزرگی کردند. استفاده از فرصت در دوره ای که آشفتگی ها و اتفاقات فرهنگی بسیاری از جمله اخبارهای 24 ساعته MTV، ایجاد سبک هیپ هاپ ، استفاده از مواد مخدر و شیوع ایدز یکی پس از دیگری در حال وقوع بود . – این افراد با نفوذ همگی یک ویژگی منحصر به فرد داشتند: نیاز سیری ناپذیر برای پیروزی به هر قیمتی. آنها قانون شکنی کردند ، ثروت خود را به رخ کشیدند و از نابودی دشمنان خود خوشحال شدند – و عجیب ترین اتفاق آن بود که در بعضی مواقع آمریکایی ها آنها را به خاطر کارهایی که می کردند دوست داشتند.

 
نام مستند : امپراتوران نیویورک
نام انگلیسی : Empires of New York
تعداد : 6 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 41 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 454 – 254 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت اول – 1980 تا 1983 – آشوب یعنی فرصت : با شروع دهه 80 میلادی، کشور آمریکا با افول شدیدی مواجه می شود و اینطور که به نظر میرسد نیویورک نمادتمام ویژگی های ناپسند حاکم در این کشور است. فراوانی جرم، مشکالت مالی و همچنین فضایی تاریک و سیاه.ولی برای 5 فرد مشهور به نام های دونالد ترامپ، ایوان بوسکی، لئونا هلمزلی، جان گاتی و رودی جولیانی، آشوببه معنای فرصت است. آنان با چشمان تیزشان متوجه فشار و خشونت بی سابقه این شهر می شوند و تلاششان برایرسیدن به قدرت و شهرت را آغاز می کنند و برای همیشه جهانی که ما می شناسیم را تغییر میدهند.
 
قسمت دوم – 1983 تا 1985 : رونق و کسب درآمد
قسمت سوم – 1985 تا 1986: تصویر یعنی همه چیز
 
قسمت چهارم – 1986 تا 1987 : رازها و دروغ ها : سال 1986 است و اهالی نیویورک در حال تملق گویی برای 5 اسطوره به ظاهر شکست ناپذیر هستند؛ دونالدترامپ، ایوان بوسکی، لئونا هلمزلی، جان گاتی و رودی جولیانی. ولی در پس این موفقیتها اسراری نهفته است؛اسراری تاریک. و وقتی این حقیقت بالآخره فاش می شود و مردم به هویت واقعی قهرمانانشان پی می برند اینافراد با عواقبی مخرب مواجه میشوند.
 
قسمت پنجم – 1987 تا 1990 : مهمانی تمام شد :وقتی به باورتان چیزی به قدری دلنشین است که باید به واقعی بودن آن شک کرد، بدانید که آن چیز حقیقت ندارد. دوشنبه سیاه آغاز می شود، بازار سقوط می کند و بازار صعودی دهه 80 با ریزش مواجه می شود. نیویورک و البته کل کشور به طرز بی رحمانه ای گیج و مبهوت می شوند و جشن و سرور امپراطوری های نیویورک به اتمام میرسد؛ کیفرخواست، محکومیت و زندان، بدهی های ویرانگر. در حالیکه بعضی از این امپراتوران تمام تلاش خودشان را می کنند تا با هر چه که دارند از این شرایط فرار کنند، اما بقیه همچنان باور به شکست ناپذیر بودن خود دارند و رویه انکار را در پیش میگیرند و برای مبارزه ای جانانه خود را آماده می کنند.
 
قسمت ششم – میراث دهه 80، طمع همچنان خوب است : امپراتورانی که به بازسازی نیویورک سیتی کمک کردند حال توسط مخلوق خود بلعیده شده اند. با شروع دهه 90 ،آنان یا پشت میله های زندان هستند یا منتظر محکومیت، یا بعد از شکست های تحقیر آمیزشان در حال التیام زخم های خودشان می باشند. و حاال همان مردمی که زمانی پیروزی آنان را جشن می گرفتند اکنون در حال سقوط آنان از عرش به فرش هستند. با این حال آب ریخته را نمی توان جمع کرد. نوع جدیدی از رویای آمریکایی قراراست در این کشور شکل بگیرد. حال عفت، گناه است و بی حیایی فضیلت. و تصویر موفقیت بسیار مهم تر ازچگونگی رسیدن به آن موفقیت است.
 
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

>
 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *