مستند تندرستی با دوبله فارسی


 

توضیحات : این مجموعه مستند به صنعت پرسود سلامتی که سلامت و شفا را تبلیغ می کند میپردازد . آیا تمام روندهای سلامتی به وعده های خود عمل می کنند؟

 
نام مستند : تندرستی
نام انگلیسی : (Un)Well
تعداد : 6 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 37 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 241 – 455 مگابایت

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 (روغن موضعی) : عصاره‌های گیاهی که زمانی حاشیه‌ بودند، اما اکنون در مرکز شرکت‌های بازاریابی چندسطحی میلیارد دلاری قرار گرفته‌اند، می‌توانند به ما در مقابله با اضطراب کمک کنند. آیا آنها یک درمان هستند؟

قسمت 2 (روزه داری): خیلی ها از روزه داری برای کاهش وزن استفاده میکنن ، ایا اینکار برای سلامت بدن مفیده یا باعث اسیب میشه ؟

قسمت 3 : یک روانگردان توهم‌زایی وجود دارم که بومیان آمازون از آن استفاده میکنن و خیلی از مردم شهر نشین نیز معتقدن مصرفش میتونه به کسانی را که آسیب‌های روحی و روانی دیدن کمک کند وحتی معتادین اعتیاد خود را ترک کنند . آیا این درسته ؟

قسمت 4 : زهر زنبور گران و پر زحمت نوید نرم کردن چین و چروک ها و درمان بیماری مزمن لایم را می دهد. اما آیا خطرات بیشتر از پاداش است؟

قسمت 5 : طرفداران می گویند که درمان جنسی انرژی را آزاد می کند و صمیمیت را بهبود می بخشد. اما اتهامات سوء استفاده و تصاحب فرهنگی این رویه را ادامه داده است
قسمت 6 : بدنسازی تنها یکی از دلایلی است که باعث می شود برخی از بزرگسالان به اصطلاح “طلای مایع” بنوشند. با این حال، آیا به اشتراک گذاشتن شیر مادر بی خطر تلقی می شود یا اخلاقی؟
 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 

 
مابقی قسمت ها بزودی …

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *