مستند حیات وحش مکزیک با دوبله فارسی

ا

 

توضیحات : جنگل‌های انبوه و سرسبز گرمسیری، بیابان‌های سوزان با آفتاب داغ، کوه‌های آتشفشان‌ پوشیده از برف و دریاچه‌های عمیق آبی رنگ، همه‌و‌همه مکزیک را به سرزمینی رنگارنگ و سرشار از زندگی و حیات تبدیل کرده است.
در این مجموعه‌ی مستند با فرهنگ زنده و غنی مکزیک، و همین‌طور حیات وحش و طبیعت این سرزمین که حاصل شرایط خاص جغرافیایی، آب و هوایی و زمین شناسی آن است آشنا می‌شویم.
سفری در سرزمین مکزیک، در امتداد کوه‌های باشکوه «سیرا مادره» برای کشف گوناگونی بی‌نظیر حیات، از خرس‌های سیاه بازیگوش و کوآتی‌ها گرفته تا «درازدامن»‌ها و میلیون‌ها پروانه‌ی زیبا. از آنجا به سرزمین افسانه‌ای «یوکاتان» خواهیم رفت تا ببینیم چطور میمون‌های موسوم به «جیغ کش سیاه»، کروکودیل‌های «مورلت»، فلامینگوهای آمریکایی و کشاورزان امروزی از تیره‌ی مایاها همه‌و‌همه از نعمت‌های این سرزمین بهره‌مند می‌شوند و همچنین کشف کنیم که چگونه غارهای پر از آب این سرزمین، حیات و زندگی را برای همه به ارمغان می‌آورد.
این تنها حیات وحش مکزیک نیست که شگفت‌انگیز و بی‌نظیر است. این کشور تاریخ و فرهنگی غنی دارد که سرشار از باورها و آداب و رسوم باستانی است. در این برنامه همچنین با تاریخ کشاورزان مکزیک از سال ۱۶۰۰ و نیز اسرار مایاها و میراث آن‌ها آشنا می‌شویم.

 

نام مستند : حیات وحش مکزیک
نام انگلیسی : Wild Mexico
تعداد : 3 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 50 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 315 – 576 مگابایت
فرمت :MKV

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
https://www.aparat.com/v/0H2kG
 
https://www.aparat.com/v/Vq0BF
 
https://www.aparat.com/v/51X7a
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *