مستند درون قلمروی کریپتو با زیرنویس فارسی

 

توضیحات : مستند درون قلمروی کریپتو در قسمت نخست سراغ دو کشور آرژانتین و ونزوئلا در آمریکای لاتین رفته و فعالین این حوزه و تاثیر بیت کوین بر زندگی آن‌ها را نشان می‌دهد. همچنین داستان صرافی مانت‌گاکس، افرادی که در آسیای شرقی از فرصت بیت کوین استفاده کردند و جنبه تاریک ارزهای دیجیتال نیز از جمله دیگر موضوعاتی است که در قسمت اول مستند آن‌ها را نمایش می‌دهد.
 
نام مستند : درون قلمروی کریپتو
نام انگلیسی : Inside Crypto Kingdom
تعداد : 4 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 20 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 415 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
در قسمت اول سراغ دو کشور آرژانتین و ونزوئلا در آمریکای لاتین رفته و فعالین این حوزه و تاثیر بیت کوین بر زندگی آن‌ها را نشان می‌دهد. همچنین داستان صرافی مانت‌گاکس، افرادی که در آسیای شرقی از فرصت بیت کوین استفاده کردند و جنبه تاریک ارزهای دیجیتال نیز از جمله دیگر موضوعاتی است که در قسمت اول مستند آن‌ها را نمایش می‌دهد.
 
در قسمت دوم، مستند عمدتا به موضوع صرافی‌ها و فرصت‌های کسب‌وکاری که به واسطه هیجان به وجود آمده پیرامون ارزهای دیجیتال شکل گرفتند می‌پردازد
 
در قسمت سوم نیز داستان اتریوم، عرضه‌ اولیه سکه‌ها و هک دائو که منجر به پیدایش اتریوم کلاسیک شد شرح داده می‌شوند.
 
در قسمت چهارم و آخر مستند نیز داستان معروف پدری که تمام زندگی‌اش را برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین فروخت، به تصویر کشیده می‌شود. در این قسمت همچنین به شرح مختصری از ایده‌های بلندپروازانه‌ای مانند ساخت کشوری برای آزادی‌خواهان، ایجاد ساختارهای اقتصادی تمام دیجیتال و ترکیب بلاک چین با فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی می‌پردازد.
 
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *