مستند در ذهن من با زیرنویس فارسی

 

توضیحات : در هر قسمت از این مجموعه مستند با افراد متفاوت در سنین مختلف مصاحبه میشه و تجربه خودشون در مورد استرس، اضطراب و سلامت روان به اشتراک می گذارند

آرلی گوور نوجوان سه سال پیش مبتلا به بی اشتهایی تشخیص داده شد. این راه طولانی برای بهبودی است، اما از طریق دفتر خاطرات او ما از قدرتی که طول کشید و نقشی که خانواده او در این سفر ایفا کردند، یاد می‌گیریم.

 
نام مستند : در ذهن من
نام انگلیسی : In My Mind
تعداد: 16 قسمت
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 26 دقیقه
کیفیت : HD 1080p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 311 مگابایت

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 ( آرلی) : در این قسمت به زندگی یک نوجوان به نام آرلی گوور میپردازیم که سه سال پیش مبتلا به بی اشتهایی تشخیص داده شد. اون راه طولانی برای بهبودی طی کرده و ما از طریق دفتر خاطرات او سختی هایی که در طول این مسیر براش پیش اومده و نقشی که خانواده او در این مسیر ایفا کردند، یاد می‌گیریم.
 
قسمت 2 (آدام) : آدام برایس در جوانی از بی اشتهایی رنج می برد. این مسیر سختی بوده که به افسردگی منجر شده است. آدام که اکنون پدر است، بررسی می کند که آیا پسرش می تواند در معرض این بیماری تهدید کننده زندگی باشد یا خیر.

 
قسمت 3 – (سالهای اولیه) : نیوزلند بالاترین میزان خودکشی جوانان را در جهان دارد و تعداد مردان چهار برابر بیشتر از زنان است. نمی توان انکار کرد که مردان بسیار صدمه دیده اند، اما همه مشکلات از کجا شروع می شود؟ کمدین Cori Gonzalez-Macuer بررسی می کند که چگونه ما پسران خود را تربیت می کنیم که می تواند تأثیری ماندگار داشته باشد.
 
قسمت 4 – (سم دوادول) : صحبت کردن در مورد احساسات مردان آسان تر از انجام دادن آن است، اما یک مرد اینطور است. سام دون باربر، با نام مستعار بارتر باربر، زندگی غیر متعارفی دارد و برای تامین مخارج زندگی خود مبادله می‌کند و در عین حال گفتگو در مورد سلامت روان مردان را ادامه می‌دهد

 
قسمت 5 – (من و رفاقت) :بهترین همسران ماتتو ​​و واره هر دو افسردگی، اعتیاد و اقدام به خودکشی را تجربه کرده اند. پدران روتوروآ از یکدیگر حمایت می کنند تا زندگی خود را بازسازی کنند
 
قسمت 6 – (شبکه های اجتماعی) : ما بیشتر از همیشه به هم متصل هستیم… همیشه در تماس تلفن های هوشمند خود هستیم. اما با وجود آنلاین بودن دائمی، احساس انزوا و اضطراب می کنیم. بررسی کنید که چرا رسانه های اجتماعی اینقدر اعتیاد آور هستند و چه تاثیری بر سلامت روان ما دارند
 
قسمت 7 – (مادران) : قرار است مادر شدن یکی از تجربیات رضایت بخش زندگی باشد، پس چرا اکثر مادران مشکلات و درگیری ذهنی زیادی دارن؟ محرومیت طولانی مدت از خواب تأثیر منفی و ماندگاری بر مغز ما دارد و چرا امروز مادر بودن سخت تر از همیشه است
 
قسمت 8 – (بدن) : فشار بر زنان برای لاغر شدن همه جا هست. در حالی که عوامل محیطی و ژنتیکی باعث چاقی می شود، جامعه فرد را به دلیل تنبلی و طمع سرزنش می کند. به تأثیرات فشار بدن بر زنان نگاه کنید، و چرا باید متوقف شود
 
قسمت 9 (فرسودگی) : فرسودگی شغلی به عنوان سندرم بیش از حد موفق شناخته می شود و به طور فزاینده ای رایج می شود. پزشکان بیشتر و بیشتر زنان جوانی را می بینند که مضطرب، افسرده و از خستگی رنج می برند. چگونه از آن اجتناب کنیم؟
 
قسمت 10 (کشاورزان کیوی) : کشاورزان کیوی مردان و زنان مقاومی هستند. اما با شرایط سخت اقتصادی، انزوا و استرس، افسردگی به یک موضوع جدی تبدیل شده است.
 
قسمت 11 (جیمز) : جیمز برای اولین بار در ده سال گذشته به سر کار باز می گردد. پس از مبارزه با صداهای در سر و افسردگی، او می خواهد دوباره بخشی از جهان باشد.
 
قسمت 12 – (روان پریشی) : وقتی واقعیت با تخیل شما ترکیب می شود، زندگی می تواند یک جهنم زنده باشد. جوانان شجاعانه تجربیات خود را در مورد روان پریشی و چگونگی عبور از آن به اشتراک می گذارند.
 
قسمت 13 – (رادنی) : رادنی بل رقصنده با ویلچر به مدت سه سال در خیابان های سانفرانسیسکو بی خانمان بود. در بازگشت به خانه در NZ او این داستان را از طریق رقص تعریف می کند.
 
قسمت 14 – (دومینیک) : دومینیک تقریباً 12 سال است که با بی اشتهایی شدید زنده مانده است و مصمم است راهی برای کمک به خود و سایر زنانی که با آن مبارزه می کنند بیابد.
 
قسمت 15 – (هانتینگتون) :ریچل (41) و کی جی (33) دو دوست هستند که با هانتینگتون، یک بیماری تخریب کننده عصبی مرگبار، زندگی می کنند. در مراحل پایانی بیماری، راه هایی برای شادی در ساده ترین لذت های زندگی پیدا کرده اند.
 
قسمت 16 – (نقطه شکست) : تحمل شکست در اوج حرفه ورزشی سخت است. پل واتویرا، ستاره سابق NRL، در مورد فشارهای ناپیدای انجام ورزش نخبه، و سفر خود برای یافتن سلامت روانی خود صحبت می کند.
 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

 

دریافت لینک دانلود (فصل 1)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
دریافت لینک دانلود (فصل 2)
 
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *