مستند دنیای پنهان گربه ها با دوبله فارسی

ا

 

توضیحات : گربه‌ها حیوانات خانگی بازیگوش، جنگجویان جسور و شکارچیان خونخوار. آنها اغفالمان می‌کنند، ما را شگفت زده می‌کنند و بی‌رحمانه از ما استفاده می‌کنند. آنها یکی از حیوانات خانگی مورد علاقه ما هستند، اما ما هنوز درباره آنها چیز زیادی نمی‌دانیم.

حالا در یک مطالعه علمی بی‌سابقه شماری از متخصصان خبره در زمینه زندگی گربه‌ها در حال انجام آزمایش‌هایی هستند که طی آن زندگی مخفی این دوستان گربه‌سان ما را،‏ مورد تفحص قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند که کشف کنند چگونه گربه‌ها می‌توانند توانی بیش از یک اسب دونده از خود نشان دهند و در یک هزارم ثانیه پیش از حمله گربه چه اتفاقی می‌افتد. و یا از زبان گربه شما رمزگشایی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که آنها سعی دارند چه بگویند.

در برنامه سه قسمتی “دنیای پنهان گربه‌ها” تیمی از دانشمندان کاری منحصر بفرد انجام می‌دهند و صد گربه را در سه محیط مختلف تعقیب می‌کنند تا از زندگی مخفی آنها درک بهتری پیدا کنند. گربه‌ها به ابزار ردیابی مجهز می‌شوند که تیم بتواند ببیند آنها در سوی دیگر دریچه‌ها به چه کاری مشغولند. این کشفیات می‌تواند طرز فکر ما را نسبت به این حیوانات خانگی تغییر دهد

 

نام مستند : دنیای پنهان گربه ها (The Truth About Cats)
تعداد قسمت :3 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 50 دقیقه
کیفیت : 576p (عالی)
حجم هر قسمت : 327 مگابایت
فرمت :MKV

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
نمونه کیفیت (کلیک کنید)
 
http://www.aparat.com/v/uMHb3
 
http://www.aparat.com/v/zCjf4
 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
برای دریافت لینک دانلود رو دکمه های آبی زیر کلیک کنید
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *