مستند ذهن جستجوگر من با دوبله فارسی

 

توضیحات : این مجموعه، سفری همه‌جانبه و تجربی به محل تقاطع علم و ماوراءالطبیعه خواهیم داشت . زاکاری کوئینتو بازیگر سینما و تلویزیون که نقش اسپاک امروزی را ایفا می‌کند.
در هر قسمت سفری پرخطر را در گوشه‌ای از دنیا آغاز کرده و با کمک دانشمندان مشهور جهان، کارشناسان و افراد واقعی، اقدام به جستجویی فعالانه و سینمایی می‌کند تا پاسخ‌هایی واقعی را برای پرسش‌هایی بیابد که مدتها تمدن‌های بشری را متحیر و کنجکاو کرده‌اند. اینکه آیا موجودات فضایی در میان ما زندگی می‌کنند؟ چگونه می‌توانیم قدرت یک ابرانسان را به دست آوریم؟ آیا باید از هوش مصنوعی و شورش ماشین‌ها بترسیم؟
در حالی که کوئینتو از تمام ظرفیت‌های جسمی، روحی و احساسی خود نهایت استفاده را می‌کند، سفر درونی او به ما نیز این جسارت را می‌دهد تا تمام عقل و درک خود را به چالش بکشیم. و با اینکه ممکن است همیشه پاسخ‌های عینی و مشهود وجود نداشته نباشد، اما اصالت و انسانیت کوئینتو، عینی و مشهود خواهد بود. او یک جستجوگر واقعی است و به دنبال واقعیات ملموس و دانش پرزحمتی است که روی صفحه تلویزیون، شاهد به بار نشستن آن خواهیم بود.
و یک چیز مسلم است، اینکه این سفرهای به یادماندنی، مملو از اسرار، تفکر، ارتباط و حتی کشف‌های مهم خواهند بود و این می‌تواند شیوه نگاه کردن ما به جهان خود و هر چیزی که در آن است را تغییر دهد. برای این جستجو آماده‌اید؟
 
نام مستند : ذهن جستجوگر من
نام انگلیسی : In Search of…
تعداد : 10 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 257 – 483 مگابایت
فرمت :Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
ابرانسان ها : زاک می‌خواهد بداند که چگونه می‌توان به یک ابرانسان تبدیل شد. او با مردی دیدار می‌کند که در یک لحظه بحرانی، چارچوب درب یک خودرو را تنها با دست‌های خود خم کرد. همچنین با یک راهب مبارز شائولین آشنا می‌شود که تعدادی از اسرار آموزش خود را به زاک نشان داده و با شکستن یک عصای چوبی با سر خود، تکنیکی خطرناک را به نمایش می‌گذارد. به علاوه، در حالی که راهب، نحوه شکستن تکه چوب را به زاک آموزش می‌دهد، او تلاش می‌کند تا قدرت ابرانسانی خود را مهار کند.
 
موجودات فضایی : برای پی بردن به اینکه آیا موجودات فضایی وجود دارند یا خیر و اینکه چه شواهدی برای اثبات آنها وجود دارد، زاک سفری را آغاز می‌کند. او با چند نفر که در این زمینه تجربه دارند دیدار می‌کند؛ مردی که از زمان بچگی توسط موجودات بیگانه ربوده شد، مردی که با نشان دادن یک عضو پیوندی به زاک، ادعا می‌کند که آنها آن را به جا گذاشته‌اند، و زنی که به زاک نشان می‌دهد که به لحاظ جسمی، تجربه ربوده شدن چگونه است. به علاوه، زاک با دانشمندان برجسته دنیا در SETI (جستجوی هوش فرازمینی) دیدار می‌کند و آزمایشی را در بزرگ‌ترین تلسکوپ دنیا در گرین بنکس در ویرجینیای غربی انجام می‌دهد. او با این آزمایش می‌خواهد ببیند که آیا می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد یک صدای رادیویی اسرارآمیز به دست آورد، صدایی که دانشمندان اخیرا از کهکشانی در فاصله بیش از 3 میلیارد سال نوری از ما تشخیص داده‌اند.
 
هیولاهای اعماق اقیانوس : زاک می‌خواهد بداند که آیا هیولاهای اعماق اقیانوس‌ها که در داستان‌ها و افسانه‌ها توصیف شده‌اند، واقعی هستند یا خیر. او درمی‌یابد که تقریبا 99 درصد اقیانوس‌های عمیق دنیا، کاوش نشده باقی مانده‌اند. او عازم استرالیا می‌شود، جایی که در آن، یک نوجوان به طرز وحشیانه‌ای توسط گروهی از هیولاهای اسرارآمیز گوشتخوار مورد حمله قرار گرفت. او خود در اقدامی خطرناک، در اقیانوس شیرجه زده و به میان موجودات دریایی به شدت سمی می‌رود. او در نهایت، گونه کاملا جدیدی از ماهی‌ها رو کشف می‌کند و از واقعیتی تکان‌دهنده پرده برمی‌دارد؛ اینکه هیولاهای اعماق اقیانوس‌ها واقعی هستند و در نزدیکی ما زندگی می‌کنند.
 
سفر در زمان : زاک برای تعیین اینکه آیا سفر در زمان امکان‌پذیر است یا خیر، سفری را برنامه‌ریزی می‌کند. او با مردی دیدار می‌کند که مدعی است در یک پروژه سری دولتی، به گذشته سفر کرده است. همچنین در بازدیدی خارق‌العاده از مرکز جنجالی CERN در ژنو، تلاش می‌کند به منشأ عالم هستی و بُعد زمان پی ببرد. او همچنین با تندکننده‌های زمان در لیورپول دیدار می‌کند و با یک تجربه چتربازی، برداشت خود از زمان را به بوته آزمایش می‌گذارد تا ببیند که آیا خودش می‌تواند زمان را کُند بنماید یا خیر.
 

گودال ها (فروچاله‌ها) : زاک به بررسی پدیده غیرقابل پیش‌بینی و وحشتناک فروچاله‌ها می‌پردازد. او در ابتدا با مردی از اهالی فلوریدا دیدار می‌کند که برادرش در حادثه بلعیده شدن کامل منزل خانوادگیشان توسط زمین، کشته شد. او می‌خواهد بداند که آیا این شکاف‌های عظیم، نتیجه پیشگویی‌های انجیل است یا خیر، و در پایان کشف می‌کند که، این شکاف‌ها می‌توانند در هر جایی از دنیا و در هر زمانی ظاهر شوند.
 

آتلانتیس – بخش اول : زاک با استفاده از فهرستی که از نوشته‌های قدیمی افلاطون به عنوان راهنما در دست دارد، سفری حماسی و دو بخشی را برای پیدا کردن تمدن گمشده آتلانتیس و شواهدی مبنی بر واقعی بودن این امپراتوری، آغاز می‌کند. او از یونان شروع می‌کند و در آنجا، به عمق دریای مدیترانه رفته و در میان بقایای یک زیستگاه غرق شده، به دنبال نشانه‌هایی از آتلانتیس می‌گردد. این سفر، او را به کاخ کنوسوس در کرت می‌رساند و در آنجا، شباهت‌های زیادی بین آتلانتیس و تمدن اسرارآمیز مینوان می‌یابد. وی در نهایت در جزیره ساردینیا فرود می‌آید و در آنجا، ارتباط بیشتری بین فهرست افلاطون و شواهدی احتمالی از یک الفبای پیشرفته باستانی پیدا می‌کند.

آتلانتیس – بخش دوم : زاک جستجوی حماسی خود را برای یافتن تمدن گمشده آتلانتیس و شواهدی مبنی بر واقعی و شکوفا بودن این امپراتوری ادامه می‌دهد. در جزیره ساردینیا، شواهدی قانع‌کننده‌تر از تمدنی پیشرفته می‌یابد که با توصیف افلاطون از آتلانتیس هم‌خوانی دارد، هم در درون یک غار تاریک و هم در میان خرابه‌های مدور باستانی. او سپس جهت جستجوی خود را تغییر داده و به دنبال نشانه‌هایی از نسل‌های بعدی تمدن آتلانتیس و ارتباط آنها با گروه خونی نادر آر اچ منفی می‌گردد. این، در نهایت، او را به مکان تکان‌دهنده و جدیدی در مراکش رهنمون می‌سازد و زاک در آنجا نسبت به همه جاهای دیگری که در جستجوی خود بازدید کرده، ارتباطات بیشتری را با فهرست افلاطون آشکار می‌کند.
 

کنترل ذهن : زاک، دنیای تاریک کنترل روانی ذهن را مورد بررسی قرار می‌دهد. او با یک قربانی دیدار می‌کند که در یک عمل جراحی، وسیله الکترونیکی آزاردهنده‌ای در سر و گردن وی کاشته شده بود. مدرکی که ثابت می‌کند، این پدیده کاملا واقعی و وحشتناک، وجود دارد. زاک جستجوی خود را با بررسی حملات صوتی اخیر به دیپلمات‌های آمریکایی در کوبا ادامه می‌دهد و به صدای واقعی سلاح صوتی گوش می‌دهد. در نهایت، او توافق می‌کند که در یک رویارویی قهرمانانه با یک روانکاو، کنترل کامل ذهن خود را واگذار کند.
 

زندگی پس از مرگ : زاک با بررسی آنچه که پس از مرگ اتفاق می‌افتد و اینکه آیا ما می‌توانیم پس از مرگ زندگی کنیم یا خیر، به اصلی‌ترین پرسش هستی‌گرایانه بشر می‌پردازد. او با مردی از تگزاس دیدار می‌کند که پس از یک تصادف وحشتناک در حین کایاک‌سواری، مرد و دوباره به زندگی بازگشت. زاک سپس با کمک یک پدر و پژوهشگر پدیده‌های غیرطبیعی که ادعا می‌کند ارتباط صوتی و تصویری با دختر مرحومش دارد، با صحبت با ارواح از زیر قبرها به جستجوی خود ادامه می‌دهد. او همچنین نگاهی به دنیای عجیب سرمازیستی در آزمایشگاه مشهور الکور در آریزونا می‌اندازد و از کشف نوعی قرص ضدپیری پرده‌برداری می‌کند که در آزمایشگاه‌های دانشگاه هاروارد در حال ساخت است.

 
هوش مصنوعی : زاک برای پی‌بردن به اینکه چگونه آینده هوش‌مصنوعی می‌تواند تهدیدی برای بشریت باشد، سفری ترسناک را آغاز می‌کند. او به دفتر مرکزی فیسبوک می‌رود و در آنجا از یک آزمایش ناموفق هوش‌مصنوعی مطلع می‌شود. این آزمایش، زمانی به شدت بد پیش رفت که دو چت‌باکس زبانی را خلق کردند که فقط خودشان آن را می‌فهمیدند. همچنین زاک شخصا نگاهی به آخرین فناوری ساخت بشر در جهان می‌اندازد، از جمله عروسک‌های شبه‌زنده‌ای که با هوش‌مصنوعی پیشرفته برنامه‌ریزی شده بودند، روبات‌هایی که یادگیری و برقراری ارتباط را به صورت از راه دور انجام می‌دادند، پهپادهای جنگی به شدت هوشمند و ماشین‌های خودران اوبر.
 

فصل 2 :

هیولای لخ نس (بخش اول) : هیولای لخ نس از مشهورترین گونه های ناشناخته جهان است. آیا فقط به سادگی یک افسانه است، یا می تواند چیزی بیش از این باشد؟ برای فهم آن، برخوردهای انسان ها با این جانور را طی چند دهه در کل اروپا مقایسه می کنیم و از علم امروزی استفاده می نماییم تا شکل و مشخصات کامل جدیدی از این موجود بسازیم. سپس وارد اعماق آب می شویم تا یک برخورد تاریخ ساز احتمالی با آن داشته باشیم. مکان هایی که به آنجا ط ی تحقیقات سر میزنیم: اینورنس، بریتانیا استرونسی، بریتانیا لندن، بریتانیا استرشوند، سوئد چارلز سیتی، ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا
 

پایان جهان : دین و علم هر دو موافق هستند که پایان جهان بالاخره فرا می رسد. اما چه وقتی؟ و چگونه؟ و آیا می توان کاری کرد که وقوع اجتناب ناپذیر آن را به تاخیر انداخت؟ برای فهم آن، در دو تمدن باستانی که به طور مرموزی ناپدید شدند، به دنبال پاسخ میگردیم. و در مورد آخرین پیشگویی روز رستاخیز نوستراداموس مشهور کاوش میکنیم و طبق آن روی ماه و سال بالقوه ای که ممکن است با پایان مواجه شویم، تمرکز میکنیم. مکان هایی که به آنجا ط ی تحقیقات سر میزنیم: جزیره ایستر، شیلی کوپان، هندوراس کویری گوآ، گواتمالا پاسادنا، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

 

رازهای کتاب مقدس : در راه کشف دو تا از معروف ترین و باارزش ترین گنج های نامبرده شده در کتاب مقدس هستیم؛ معادن حضرت سلیمان و تابوت عهد. آیا وجود دارند؟ آیا هنوز می توان آنها را پیدا کرد؟ یا… قبایل کشف شده اند؟ برای فهم آن، در طول زمان، و در قاره های مختلف جستجو می کنیم. و یک رابطه تعجب آور بین این دو راز گرانبها را دنبال می کنیم. مکان هایی که به آنجا ط ی تحقیقات سر میزنیم: دره تیمنا، اسرائیل منطقه تیگرای، اتیوپی اکسوم، اتیوپی اورشلیم، اسرائیل قمران، اسرائیل

 
یوفو : آیا ما در این جهان تنها هستیم؟ با هر بار دیدن یوفو های جدید، این سوال قدیمی مطرح میشود. برای فهم آن، 4 دنبال شاهدان عینی برخوردهای بزرگ با جهان های دیگر میرویم. اطلاعات محرمانه دولت در مورد یوفو ها که از خارج محرمانه خارج شده اند را بررسی می کنیم. و یک نظریه جدید را آزمایش میکنیم که ممکن است یک پیام فرازمینی که قبال دریافت کرده ایم را رمزگشایی کند. مکان هایی که به آنجا ط ی تحقیقات سر میزنیم: استفن ویل، تگزاس، ایالات متحده آمریکا دوبلین کانتی، تگزاس، ایالات متحده آمریکا سن دیگو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
 

مثلث برمودا : مثلث برمودا قرن ها می باشد که مسافران، سیاحان و حتی دانشمندان را ترسانده و گیج کرده است. آیا بلایا و ناپدید شدن های معروف اینجا به سادگی یک اتفاق بوده است؟ یا این منطقه واقعا قدرت های خاص تخریب کننده دارد؟ برای فهم آن، از راه دریا و هوا وارد این مثلث می شویم. سپس یک نظریه جدید هولناک را برملا می کنیم که ممکن است به طور کلی نقشه مثلث را عوض کند. مکان هایی که به آنجا طی تحقیقات سر میزنیم: چندین مکان، برمودا 5 بیمینی، باهاما اوکالا، فلوریدا مینیاپولیس، مینه سوتا، ایالات متحده آمریکا
 

جامعه گمشده روآنوک : جامعه گمشده روآ نوک یکی از بزرگترین رازهای تاریخ آمریکا می باشد. 400 سال پیش، 117 مهاجر انگلیسی، بدون هیچ اثری از قرارگاه جدیدشان ناپدید شدند. آیا این جامعه مورد حمله قرار گرفت؟ آیا همه آنها برای این نقل مکان کردند تا جایی دیگر به آخر کارشان برسند؟ یا… برخی از آنها توانستند نجات پیدا کنند؟ به دنبال سرنخ هایی می گردیم تا جایی که یک زمانی این جامعه وجود داشته را پیدا کنیم. سپس یک آزمایش جدید دی اِن اِی انجام می دهیم، تا یک بار برای همیشه مشخص کنیم آیا کسی از آنها نجات پیدا کرد یا خیر. مکان هایی که به آنجا ط ی تحقیقات سر میزنیم: جزیره روانوک، کارولینای شمالی، ایالات متحده آمریکا جزیره هتراس، کارولینای شمالی، ایالات متحده آمریکا هیوستون، تگزاس، ایالات متحده آمریکا
 
اسرار نازی ها : نازی های آلمانی، در طلب سلطه جهانی، چیزهایی را جمع آوری کردند که می توان گفت بزرگترین مجموعه دارایی های دزدیده شده و فناوری هایی می باشد که تا به حال کسی به دست آورده است. بیشتر آنها پیدا شده و بازیابی شدند، اما نه همه. چه بر سر این رازهای نازی آمد؟ به دنبال یک انباشت زیاد از طلاهای گمشده می گردیم. همچنین یک سلاح گمشده که می توانست نتیجه جنگ را تغییر دهد، و گنجی بسیار ارزشمند که به آن هشتمین اثر گمشده از عجایب دنیا می گویند. مکان هایی که به آنجا طی تحقیقات سر میزنیم: مرکرس – کیزلباخ، آلمان گارمیش – پارتن کیرشن، آلمان مامرکی، لهستان اسکاگن، دانمارک
 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

فصل 2

 

فصل 1

 

 
دریافت لینک دانلود (فصل 1)
 
 
برای دانلود رو دکمه های آبی زیر کلیک کنید
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
دریافت لینک دانلود (فصل 2)
 
 
برای دانلود رو دکمه های آبی زیر کلیک کنید

 
 
 
 
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *