مستند رویدادهای فراطبیعی با دوبله فارسی

 

توضیحات : در این مجموعه، برخی از جالبترین و ترسناک ترین ویدئوهای فراطبیعی از سراسر دنیا به نمایش درمی آیند و گروهی از متخصصان، تصاویری که توسط شاهدان عینی ضبط شده اند را با دقت بررسی و موشکافی میکنند. چندی از بهترین متخصصان در این زمینه و افرادی که آنقدر خوش شانس، و شاید هم بسیار بد شانس، بوده اند که شخصا شاهد این پدیده های عجیب باشند، نظر خود را بیان می کنند و این نظرات ممکن است باعث شود حتی دیر باورترین افراد نیز به رویدادهای فراطبیعی باور پیدا کنند.
 
نام مستند : شکار دوربین: رویدادهای فراطبیعی
نام انگلیسی : Paranormal Caught on Camera
زبان : راوی دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 41 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 264 – 496 مگابایت
فرمت : Mp4

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 

هتلی در تگزاس : یک تاجر مسافر، در هتلی در تگزاس با یک شبح روبرو می شود. یک شی ناشناخته پرنده در بالای یکی ازمقدس ترین مکان های روی زمین رویت می شود. و دو کوهنورد در بریتیش کلمبیا، یک پاگنده پیدا می کنند.

هیولای مونتاک :یک هیوالا که در اینترنت شهرت بسیاری دارد دوباره در مونتاوک رویت می شود. پدر و مادرها، ارواحی کهاتاق کودکان آنها را تسخیر کرده اند در دوربین امنیتی اتاق نوزاد می بینند. یک شی ناشناس پرنده، شهری درروسیه را نجات می دهد. به علاوه کلی فیلم دیگر از رویدادهای فراطبیعی در سراسر دنیا.
 
روح گتیزبرگ : سر و کله یک روح در میدان نبرد گتیزبرگ پیدا می شود. یک هیولای دریایی در ایرلند رویت می شود. وناوگانی از اشیای ناشناس پرنده بر فراز فیلادلفیا و لاهه رویت می شوند.
 
شبحی در عتیقه فروشی : شبحی، یک فروشگاه عتیقه فروشی انگلیسی را تسخیر می کند. یک پدر و پسر در ایالت واشنگتن با یکپاگنده روبرو می شوند. همچنین یک شی ناشناس پرنده عجیب بر فراز مغولستان داخلی رویت می شود. بهعلاوه کلی فیلم دیگر از رویدادهای فرا طبیعی در سراسر دنیا.
 

پاگنده ی اورگن : یکی از اهالی اورگن، یکی از بهترین فیلم هایی که تا حالا از یک پاگنده گرفته شده است را ضبط می کند.اشیای ناشناخته عجیبی بر فراز شهری در تگزاس به پرواز درمیآیند. و یکی از اهالی ولزمتوجه می شود که بایک شبح هم خانه است.

 
شی ناشناخته بر فراز پنتاگون : یک شی ناشناخته هرم شکل عجیب، بر فراز پنتاگون رویت میشود. یک روح، در پارکی در رود آیلند یکپدر و فرزندانش را می ترساند. موجودات عجیبی که در فرزنو در یکی از محله های کالیفرنیا پرسه می زنند بهدام دوربین می افتند. به علاوه کلی فیلم دیگر از رویدادهای فراطبیعی از سراسر دنیا.
 
ارواح سرگردان در میخانه : ارواح سرگردان، میخانه های بریتانیا را تسخیر می کنند. یک سایه، افسر پلیسی را در هواپیمایی خالی درمکزیکو سیتی دنبال می کند. و یک هیوالی دریایی توسط چندین شاهد در تیمز مشاهده میشود.
 
تیمارستانی متروکه : یک پژوهشگر رویداد های فراطبیعی، توسط موجودی ناشناخته در تیمارستانی متروکه در کنتیکت مورد حملهقرار می گیرد. راننده یک گروه، متوجه یک شی ناشناس پرنده عجیب در بالای هتلی در شارلوت درکارولینای شمالی میشود. یک تولیدی ماریجوانا در اورگن سیتی توسط ارواح گذشته تسخیرمیشود. بهعلاوه کلی فیلم دیگر از رویدادهای فراطبیعی از سراسر دنیا.
 
روح هتل آرکانزاس : زوجی در آرکانزاس متوجه میشوند که یک روح، مهمان اتاق هتلشان میباشد. یک ساختار عجیب ازبالای آسمان محله ای در فیلادلفیا پرواز می کند. و یک هیولای سر از ساحل فیلیپین درمی آورد.
 
هیولای دریایی : زوجی در هنگام قایق سواری در ساحل فلوریدا با یک هیولای دریایی وحشتناک روبرو میشوند. خانه یکمرد، بعد از باز کردن جعبه نفرین شده ای که از اینترنت سفارش داده بود تسخیر می شود. هیبت عجیبی هنگامطوفان در آسمان آلباما ظاهر میشود. به علاوه کلی فیلم دیگر از رویداد های فراطبیعی از سراسر دنیا.

 
پاگنده در کوهستان : چند دوست، به دنبال پاگنده ای که در کوهستان رویت شده بود می روند. شخصی که اصلاً به رویدادهایفراطبیعی باور نداشت در یک قلعه تسخیر شده در انگلستان توسط یک روح مورد حمله قرار می گیرد. وارواح مسافرین در فرودگاهی در هنگ کنگ پدیدار می شوند.
 

رویارویی سگ با روح : یکی از دوربین های امنیتی یک خانه، رویارویی ترسناک یک سگ با یک روح را ضبط میکند. موجودعجیبی در اعماق غاری در کوه های آلپ رویت می شود. و اشیای ناشناخته پرنده در روز روشن در سراسر دنیاتوسط مردم رویت می شوند.
 
موجود سایه ای : یک خانواده در پنسیلوانیا توسط یک موجود سایه ای در خانه خودشان مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. یکپاگنده جسور در مقابل گروهی از مردم وحشت زده در اورگن ظاهر می شود. و دو شی ناشناس پرنده درآسمان باث در انگلستان نمایش اجرا می کنند.
 
پل تسخیرشده : چند دوست به صورت گروهی، یک افسانه محلی در مورد پلی تسخیر شده را به بوته آزمایش می گذارند.یک شی ناشناس پرنده از پنجره یک هواپیما در کالیفرنیا رویت می شود. و یک موجود ترسناک از اعماقتاریک اینترنت در اورگن مشاهده می شود. به علاوه کلی فیلم دیگر از رویدادهای فراطبیعی از سراسر دنیا.

 
پل عروسک:یک خانواده در پنسیلوانیا توسط یک عروسک تسخیرشده مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. دو دوست شاهدناوگانی از اشیای ناشناخته پرنده در آسمان شب می شوند. و یک مرد در دشت های دور افتاده استرالیا، یاویمشهور را رویت می کند.
 

دریافت لینک دانلود (فصل 1)
 
 
برای دانلود رو دکمه های آبی زیر کلیک کنید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


  • 3 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *