مستند سر الکس فرگوسن با دوبله فارسی

ا

alex-fergosen
 

توضیحات : الکس فرگوسن در طول تاریخ انگلستان یکی از بزرگترین مربی‌ های این کشور بوده، او سکان هدایت یکی از بهترین باشگاه های فوتبال انگلستان به نام منچستر یونایتد را برعهده داشته است . فرگوسن در سن 26 سالگی باشگاه منچستر را به یک بنگاه کسب و کار بین‌ المللی چند میلیارد پوندی تبدیل کرد و تمامی جوایز مسابقات فوتبال را با این تیم بدست آورد. سبک مربیگری او در تاریخ فوتبال جهان کاملا بی‌نظیر است.
“نیک رابینسون” سردبیر BBC، در ملاقات با فرگوسن در مورد خصوصیات منحصربفرد او صحبت می‌‎کند و اسرار موفقیت وی را افشا مینماید.
الکس فرگوسن ایده‌های بی‌نظیر خود را در مورد مربیگری فوتبال با تمامی افراد در میان می‌گذارد و رمز تداوم موفقیت در حرفه مربیگری و روش‌های ایجاد انگیزه برای بازیکنان را تشریح می‌نماید، او همچنین در مورد ماهیت میراث برجای مانده در باشگاه منچستر یونایتد، رابطه اش با چهره‎‌های سرشناس فوتبال در خارج از مستطیل سبز و رویکرد مدیریتی وی در عرصه فوتبال سخن می‌گوید.
در این مستند، چهره های مطرح دنیای سیاست، تجارت و ورزش از جمله کریستیانو رونالدو، تونی بلر، مایکل جکسون، آلن شوگر، رایان گیگز، ریو فردیناند، مایکل موریتز، خوزه مورینیو و پروفسور آنیتا البرس نقطه نظرات خود را در مورد این مربی بزرگ، بیان می‌کنند.

 

نام مستند : سر الکس فرگوسن : راز موفقیت (Sir Alex Ferguson: Secrets of Success)
تعداد قسمت : تک قسمتی (ویژه برنامه)

زبان : دوبله فارسی (BBC & Manoto)

زمان : 50 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 365 – 622 مگابایت

فرمت : MKV

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
BBC
http://www.aparat.com/v/laTdM
http://www.aparat.com/v/KF0Tr
 
من و تو
http://www.aparat.com/v/lN0WR
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *