مستند شش کیلو در یک ماه با زیرنویس فارسی

 

توضیحات : روث لانگسفورد، مجری و شخصیت تلویزیونی عاشق غذا است و برای پایین آوردن وزن خود می جنگد. در این ویژه برنامه سه قسمتی ، او و12 عاشق غذا که اضافه وزن دارند؛ بیشتررژیم های غذایی را امتحان می کنند که به ما کمک می کنند تا سریع تر وزن خود را کم کنیم . آن ها با کمک متخصصان تغذیه می فهمند که چه چیزی واقعاً موثر است.

هر یک از شرکت کنندگان یک تعطیلات ، عروسی یا یک مراسم خاص پیش رو دارند که به آنها هدفی می دهد تا وزن اضافی خود را کاهش دهند. آنها تحت نظارت دکتر امیر خان ، یک ماه و یک برنامه غذایی خاص دارند ، از جمله محبوب ترین برنامه های کاهش وزن . با این برنامه ی سرگرم کننده و آموزنده ، ما پیشرفت آنها را دنبال می کنیم و حقایق مربوط به رژیم های غذایی و تکنیک هایی را که واقعاً برای کاهش وزن سریع کار می کنند را یاد میگیریم .

 
نام مستند : شش کیلو در یک ماه
نام انگلیسی : Drop a Stone in a Month
تعداد : 3 قسمت
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 285 – 536 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 : در حالی که تعطیلات تابستان نزدیک می‌شوند، روث لانگسفورد بررسی می‌کند اگر بخواهید سریع وزن خودتان را کم کنید چه رژیمی به بهترین نحو عمل می‌کند. تحت نظر دکتر امیر خان، افراد دارای اضافه وزن و معتاد به غذا، بعضی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین و سخت‌ترین رژیم‌های کم کالری را امتحان می‌کنند. آیا آنها می‌توانند به موقع برای تابستان در یک ماه شش کیلوگرم کم کنند؟در این قسمت 4 عاشق خوردن و نوشیدن سعی می‌کنند با استفاده از 4 رژیم بسیار کم کالری از هوس‌های چاق‌کننده خودشان دست بکشند. 4 رژیم این قسمت عبارتند از: رژیم غذایی گیاهی کاملا مایع با تنها یک میان وعده جامد در روز؛ رژیم 800 کالری در روز؛ رژیم بدون شکر و رژیم غذای خام.

 
قسمت 2 : چهار فرد دارای اضافه وزن و عاشق غذا سعی می‌کنند از غذاهای پُرکالری خود دست کشیده و همزمان برای چهار رژیم با کالری‌های بسیار پایین تلاش کنند. چهار رژیم این قسمت عبارتند از: رژیم سریع لاغر شو 3-2-1؛ رژیم کیتوژنیک؛ ساشه‌های بومباد ترکیب‎شده با یک رژیم کم‌کالری، و رژیم گیاهخواری 5:2.

 

قسمت 3 : د. چهار رژیم این قسمت عبارتند از: رژیم پالئو، رژیم بهترین پاکساز، رژیم گیاهخواری و رژیم قلیایی.دفتر نوشتن خوراکی‌های خورده شده در طول یک هفته، مقدار زیاد غذاهای ناسالمی که خورده‌اند و نوشیدنی‌هایی که مصرف کرده‌اند را نشان می‌دهد. آیا دیدن تمام چیزهایی که به مدت یک هفته خورده‌اند که به کوهی از غذا تبدیل شده به آنها انگیزه می‌دهد که در یک ماه شش کیلوگرم وزن کم کنند؟
 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *