مستند ظهور آلمان نازى با دوبله فارسی

 

توضیحات : در سال ۱۹۳۰، آلمان یک نظام با مشخصه های لیبرال‌دموکرات بود که از انتخابات، پارلمان، و حاکمیت بهره میبرد. تنها چهار سال بعد از آن، آزادی بیان به پایان میرسد و بخش بزرگی از اپوزیسیون سیاسی به زندان می ‌افتند و و حکومت به‌دست آدمکشان.

مجموعه ی ظهور آلمان نازی سرگذشت چگونگی مردنِ دموکراسی‌ست. مورخان و کارشناسان، برای فهم این‌که این اتفاق چگونه افتاد، آن چهار سال را هر کدام از منظری متفاوت بررسی کرده اند.

 
نام مستند : ظهور آلمان نازى
نام انگلیسی : Rise of the Nazis
تعداد : 12 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 50 دقیقه
کیفیت : HD 1080p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 347 مگابایت

خاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
شش ماه نخست قدرت : در آغاز سال ۱۹۳۳،‌ هیتلر صدراعظم آلمان است، مقامی معادل نخست‌وزیر در بریتانیا. اما هنوز پارلمانی دربرابر او هست که می‌تواند جلوی او را بگیرد… حتی رئیس‌جمهوری که می‌تواند عزلش کند و دستگاهی قضایی که می‌تواند نازی‌ها را در صورت قانون‌شکنی به محاکمه بکشاند. پس هیتلر حالا می‌خواهد زیردستانش بند از بند دولت آلمان جدا کنند، و مقامات بلندپایه نازی را به جان یکدیگر بیندازد.
 
شب دشنه‌های بلند : آدولف هیتلر بعدها بر قتل میلیون‌ها نفر نظارت خواهد کرد. اما در سال ۱۹۳۳، او در ظاهر، صدراعظم محترمِ آلمان است، مقامی معادلِ نخست‌وزیر.اما ظرف تنها کمتر از یک سال بعد از شروع به کار، درمی‌یابد که ایجاد تعادلی پایدار در حکومت‌داری کار دشواری‌ست. او باید دو دسته‌ی بسیار متفاوت از مخاطبان را خشنود نگه دارد: نخبگان اشرافی؛ رئیس جمهور؛ ژنرال‌ها و معاون خودش؛ آنها نظر خوشی به نازی‌ها ندارند، نازی‌ها را مشتی اوباش می‌دانند و نگرانند مبادا کل نظام را بی‌ثبات کنند.از سوی دیگر، هیتلر پایگاه خود را دارد یگان‌های ضربت یا همان شاخه‌ی شبه‌نظامی نازی‌ها. بیش از دو میلیون مرد جوان خشمگین. آنها منتظرند تا هیتلر آن انقلابِ ناسیونال سوسیالیستی‌ای را که وعده داده محقق کند.
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
مابقی قسمت ها بزودی …
 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *