مستند مهندسان آلاسکا با زیرنویس فارسی


 

توضیحات : کلینت گریتهاوس و تاد اندرسون، دو دوست قدیمی می باشند که به ساخت دستگاه های عجیب و غریب علاقه دارند. آنها می خواهند از این طریق به کسانی که در نقاط دور افتاده آالسکا زندگی و مانند انسانهای اولیه با شکار گذران زندگی می کنند ، کمک کنند. اکنون، آنان علاقه خود را به یک کسب و کار تبدیل کرده اند . کلینت و تاد در شرکت سی تی مد مادز، کاربری تجهیزات را تغییر می دهند تا مشتریانی که در حالت عادی روی پای خود می ایستند بتوانند در وسط ناکجاآباد زنده بمانند و پیشرفت کنند.

 

نام مستند : مهندسان آلاسکا
نام انگلیسی : Last Outpost
تعداد : 6 قسمت
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 41 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 262 – 493 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 – یدک کش هواپیما : کارنی جو که کار او تله گذاری است بهسرپناهی قابل حمل نیاز دارد تا بتواند در شبهای سرد مدار قطب شمال دوام بیاورد. کلینت و تاد بدنه یکهواپیمای قدیمی را به یک اتاقک نجات سیار تبدیل می کنند . راب هایسلیپ کسی است که به نجات شکارچیانو سورتمه سوارانی می پردازد که در گذر مرگبار هچر گیر می افتند. او به وسیله ای نقلیه نیاز دار د تا بتواند به هرجایی برود و هر چیزی را یدک بکشد . از همین رو کلینت و تاد یک یدک کش جنگنده نظامی را به یکیدککش غیر قابل توقف تبدیل می کنند .
 
قسمت 2 – خانه یخی سیار : کلینت گریتهاوس و تاد اندرسون، شرکت سی مد مادز را راهاندازی کرده اند و سنت دیرینه تأمین مایحتاجساکنان آلاسکا را ادامه می دهند . آغاز یک کسب و کار، کار راحتی نیست ولی خود به خود و توسط مشتریاناسمشان بر سر زبان ها افتاده و مشتریان به کمک آنان نیاز دارند. ترپر برد، به دلیل سبک زندگی ای که دارد برایامرار معاش باید در سرمای کشنده دریاچه لوئیز به شکار ماهی بپردازد تا سفره شامش خالی نباشد. او به یکسر پناه سیار نیاز دارد تا بتواند به مدت طولانی تری در هوای وحشتناک آلاسکا بیرون از خانه بماند. کلینت و تادیک خانه سیار را انتخاب می کنند و سورتمه ای موتوری را به آن وصل می کنند تا اتاق یخی سیار منحصربه فردیرا تولید کنند. دین، که زمانی بخش زیادی از وقت خود را در بیرون از خانه سپری می کرده در یک حادثهرانندگی نیمی از بدنش فلج شده است. او به کلینت و تاد روی می آورد با این امید که بتواند به زندگی سابقخود بازگردد. آنان یک ماشین چمنزن قدیمی را به یک وسیله نقلیه همه کاره تبدیل می کنند تا دین بتواند آنرا از طریق ویلچر خود هدایت کند.
 

قسمت 3 – – تنها در چیکن : کلینت و تاد راحتی و آسایش کارگاه خود را ترک می کنند تا تراکر یکی از مشتریان خود را به یک ماشینآلاسکایی چهار فصل تبدیل کنند؛ آن هم در شهر دور افتاده چیکن و در آب و هوای یخبندان آلاسکا. در همینحین کارگران کارگاه باید برای ساخت قایقی که توانایی عبور و مرور در دریاچه نیمه یخزده را داشته باشد بایکدیگر همکاری کنند؛ قایقی که مشتری جدیدشان یعنی تام وایکینگ بتواند به خوبی از آن استفاده کند.
 

قسمت 4 – گیتور آلاسکایی : صاحبان سی تی مد مادز، کلینت و تاد، با دو تا از بزرگ ترین چالش های عمر کاریشان مواجه شده اند . آنان یکآمبولانس را به یک گیتور آالسکایی تبدیل می کنند ؛ دستگاهی خاص برای جابجا کردن هواگردهای آب نشین. همچنین یک اتوبوس مدرسه را به یک ماشین اره کش سیار تبدیل می کنند تا مشتری شان که در بخش های دورافتاده آلاسکا به ساخت و ساز مشغول است بتواند خانه های ارزان قیمتی را برای هم محله ای های خود بسازد.
 


قسمت 5 – قایق ملخ دار آلاسکایی و ماشین همه کاره طلایاب :
با افزایش شهرت سی تی مد مادز در سراسر آالسکا، تعداد تماس ساکنان بخش های دور افتاده آلاسکا به اینکارگاه برای ساخت پروژه های غیر معمول بیش از پیش افزایش یافته است. شهرت این کسب و کار منحصربه فردبیش از پیش در کل ایالت بر سر زبان ها افتاده است و باعث شده مشتریان جدیدی همچون کایل ایوانوفشکارچی با آنان تماس بگیرد تا ماشین همه کاره برای او بسازند تا بتواند از توندرا، یخ و آب های آزاد عبور کند وبه شکار بپردازد. کلینت و تاد جهت پاسخ به این نیاز بزرگ یک قایق ملخدار قدیمی را به یک کابین آلومینیومیسفارشی و یک موتور مسابقه ای 400 اسب بخاری مجهز میکنند ؛ در حالی که حواسشان باید به گوزن هایشمالی هم باشد. مشتری بعدی کلینت و تاد ، کارگر معدن طلا به نام بدراک جان است که به تمام بخش هایکارش عشق می ورزد ؛ غیر از یک بخش که آن هم سختی کمرشکن دارد. او به دستگاهی نیاز دارد که بتواند تکهسنگهای بزرگی را از معدن جابجا کند ، اما تنها به بهای 1 اونس طلا از کلینت و تاد میخواهد با کمترین هزینهاین کار را برای او انجام دهند. کلینت در پاسخ به این نیاز با قطعات باقی مانده پروژه های پیشین یک سیستمنوار نقاله را طراحی می کند و به عنوان منبع قدرت از خود موتور چهار چرخ جان استفاده می کند .

 
قسمت 6 – خودروی نجات هشت چرخ محرک و موتور چهار چرخ کوچک : صاحبان سی تی مد مادز، کلینت و تاد، به خوبی و خوشی زمستان سخت آلاسکا را به پایان می رسانند . آنان یکموتور چهار چرخ را برای خدمه یک قایق صید خرچنگ به یک ابزار چند کاره تبدیل می کنند . آنان بالاخره برای هگالند خود که در اولین پروژه خود به دست آورده بودند مشتری پیدا می کنند و آن را به یک خودروی نجاتآبی خاکی تبدیل می کنند که دستمزد زیادی را برای شان به ارمغان می آورد.

 
تماشای بخشی از این مستند (کلیک کنید)

 

 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *