مستند نیزه مسیح با دوبله فارسی

ا


 

توضیحات : گفته شده هرکس “سرنیزه مسیح” را تصاحب کند سرنوشت جهان را در دست می‌گیرد، اگر سرنوشت سرنیزه از دست برود، مرگ نتیجه آنی آن خواهد بود. وقتی که لونگینوس روم قدیم در حین تصلیب، برای اثبات مرگ حضرت مسیح، نیزه‌اش را در پهلوی او فرو کرد، خون از زخم مسیح جاری شد و نابینایی او را شفا بخشید. سرنیزه تبدیل یه یکی از یادگارهای مقدس مسیحیان شد و داستان شفای معجزه آسا و قدرت افسانه‌ای سرنیزه آن را به فکر دائم و هوس تصرف شاهان و کشورگشایان همه اعصار تبدیل کرد.
“سرنیزه مسیح” تاریخ این یادگار مقدس را آشکار می کند. سرنیزه را در سفری سرتاسر اروپا و قرون وسطی، از اورشلیم تا نورمبرگ دنبال کنید.
برای اولین بار در تاریخ، دانشمندان قانونی به این دسترسی پیدا کرده‌اند و به آن‌ها برای انجام یک سری آزم مدرن جهت اثبات قدمت آن اجازه داده شده. این مستند با کمک تاریخ شناسان و باستان شناسان، حقیقت واقعی این دست ساز مقدس و اسرارآمیز را آشکار می‌کند.
آیا این واقعا می تواند همان “نیزه مسیح” حقیقی با قدمت ۲۰۰۰ ساله باشد؟ اگر سرنیزه، تقلبی ست، آیا شایعات درباره اینکه توسط رایش سوم به بیرون از کشور قاچاق شده و یا توسط ژنرال پاتون در انتهای جنگ جهانی دوم از دست دیگران حفط شده واقعیت دارد؟

 

نام مستند : نیزه مسیح (Spear of Christ)
تعداد قسمت : تک قسمتی (ویژه برنامه)
زبان : دوبله فارسی

زمان : 48 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 305 – 588 مگابایت

فرمت : MKV

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 

http://www.aparat.com/v/5YAna
 

 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 7 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *