مستند گروه نجات اورست با دوبله فارسی

 

توضیحات : از زمانی که اولین کوهنورد بر روی بام دنیا قدم گذاشت، کوه اورست جان صدها نفر را گرفته است. اما حالا، خلبان‌های متخصصِ ارتفاع های زیاد با فشار آوردن به خودشان و دستگاه هایشان، جانشان را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازند.
وقتی همه چیز اشتباه پیش می‌رود، تنها یک راه برای نجات وجود دارد. سرنوشت کوهنوردان در دستان گروه خارق‌العاده‌ای از خلبان‌هاست. در حالیکه کوهنوردها تلاش می کنند تا به بام دنیا برسند، خلبان‌های (گروه نجات اورست) باید از آزمون های سختی بگذرند.
آنها هر روز برای نجات انسانهایی که گم شده‌اند، بیشتر اوقات زخمی‌اند و یا از ارتفاع زدگی شدیدی که جانشان را تهدید می‌کند رنج میبرند، با زمان می‌جنگند.
برای انجام این عملیات‌های نجات در یکی از پر چالش‌ترین مناطق دنیا، آنها بی وقفه با هوای متغیر و ارتفاع زیاد دست و پنجه نرم می‌کنند. و در نهایت زندگی انسانها به مهارت آنها و تصمیم‌هایی که در هوای رقیق هیمالیای مشهور به خطرناکترین رشته‌کوه های دنیا میگیرند، بستگی دارد

 
نام مستند : گروه نجات اورست
نام انگلیسی : Everest Rescue
زبان : راوی دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 42 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 261 – 491 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 : خلبان (جیسون) برای نجات گروهی از کوهنوردها که کمپشان در اثر باد شدید از بین رفته، اعزام شده است. با دسترس نبودن محل دقیق کوهنوردها و ابرهای پایین آمده، نور کم و سوخت محدود، عملیات نجات تقریبا غیر ممکن است. (رایان‌) یکی از جدیدترین خلبان‌های هیمالیاست، اما با این وجود برای نجات یک کوهنورد که دچار ارتفاع زدگی شده به اورست فرستاده می‌شود، عملیاتی که از هر جهت مهارت او را امتحان می‌کند. خلبان (سیدهارتا) و (اندی) قرار است یک ترانسفورماتور الکتریکی را به دهکده‌ای بدون برق در (نپال) برسانند. آنها در حین عملیات با یک وضعیت اورژانسی روبرو می‌شوند: دختری ۱۸ ساله به تازگی زایمان کرده و دچار خونریزی شدید شده است، تخلیه سریع هلیکوپتر بسیار حیاتی است.

 
قسمت 2 : (رایان) خلبان تازه‌کار اورست از ۹ کوهنورد که در گوشه ای دورافتاده از هیمالیا سرگردانند، تماسی نگران کننده دریافت می کند. با در دسترس نداشتن مختصات دقیق محل آنها و به پایان رسیدن روز، (رایان) در این مناطق ناشناخته با چالشی بسیار بزرگ روبروست. در (لوکا)، (جیسون) خلبان قدیمی و باتجربه گروه برای نجات یک کوهنورد که در منطقه مرگ اورست برای زنده ماندن تلاش می‌کند، اعزام می‌شود. اما قرار داشتن کوهنورد در ارتفاع بسیار بالا، دسترسی هلیکوپتر به او را غیر ممکن می‌کند. (جیسون) به تیم کوهنوردی پیشنهاد می‌دهد که کوهنورد را به ارتفاع پایین تر بیاورند و خودش هلیکوپتر را برای نشستن در بلندترین باند فرود دنیا آماده می‌کند. جدیدترین خلبان گروه نجات اورست، (لورنز) برای انجام ماموریتی منحصر به فرد، پروازی بی سابقه به ارتفاع ۴۸۷۶ متری انجام می‌دهد.
 

قسمت 3 : با نزدیک شدن باران های موسمی و هوای غیر قابل پیش بینی و بسیار بد، خلبان‌ها با خطرهای جدیدی روبرو می‌شوند. (رایان) در یکی از بدترین روزهای زندگی‌اش به عنوان یک خلبان، در حالیکه سعی می‌کند هر چه سریعتر با کوهنوردهای بیمار به( لوکا) برگردد، با شرایطی بسیار سخت درگیر می‌شود و بعد از آن هم در ارتفاع ۶۴۰۰ متری با یک فاجعه مرگبار مواجه می‌شود.(جیسون) از کمپ اول یک پیام نجات اضطراری دریافت می‌کند: او در حالیکه با مشکل دید و تغییر مداوم وضعیت ابرها دست و پنجه نرم می‌کند، باید از تمام تجربه‌اش برای رسیدن به یک کوهنورد که شرایط وخیمی دارد، استفاده کند.خلبان (اندی) در حین عملیات نجات یک مرد که از ناحیه سر دچار آسیب شدیدی شده، در تاریکی کامل و مشکل عدم دید گیر می‌افتد.
 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 

 
مابقی قسمت ها بزودی …

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *