مطب دکتر با زیرنویس فارسی – قسمت اول

ا

matabe-doktor

 

توضیحات : در این برنامه که برای اولین بار از یک تلویزیون بریتانیایی پخش شده، دوربین‌هایی را در مطب پزشکان تعبیه کرده‌اند تا بینندگان شاهد اتفاقاتی که پشت درهای بسته‌ی مطب پزشکان هنگام معاینه‌ی بیماران می‌افتد باشند.

این برنامه درحقیقت مانند آیینه‌ ای است که فردفرد ما می‌توانیم تصویر خودمان را در یک حالت در آن ببینیم، و آن هنگامی است که در یکی از قابل اعتمادترین مکان‌هایی که می‌رویم هستیم: مطب دکتر!

در این برنامه با پزشکان و پرسنل مرکز درمانی «سن جونز» در «لویشام» همراه خواهیم بود؛ جایی که هر هفته بیش از هزاروچهارصد بیمار با مشکلات متفاوت از گلودرد تا فکر خودکشی به آن مراجعه می‌کنند.

اما واقعیت این است که این پزشکان کمتر از ده درصد کل بودجه‌ی مرکز خدمات درمانی انگلستان «ان.اچ.اس» را دریافت می‌کنند درحالی که نود درصد کارها را آنان انجام می‌دهند. با در نظرگرفتن این شرایط، تا چه مدت این خدمات اجتماعی ضروری برای جامعه می‌تواند ادامه پیدا کند؟

 

نام برنامه : مطب دکتر
نام این قسمت :قسمت اول
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 296 – 540 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
اولین قسمت از برنامه‌ی «مطب دکتر» روایت اتفاقاتی است که در طی یک هفته در مراکز خدمات درمانی، در مطب پزشکان و هم‌چنین اتاق انتظار رخ داده و با دوربین‌های ثابتی که در آن جا کار گذاشته شده ثبت شده‌اند

در این قسمت پرسنل تهیه‌ی این برنامه به چند پزشک متبحر و باتجربه که سالهاست بیماران جنوب شهر لندن را مداوا می‌کنند معرفی می‌شوند. سپس نوبت دیدار با پزشکان جوان‌تری که هنوز در دهه‌ی بیست سالگی زندگی‌شان هستند و نزد همکاران پرتجربه‌تر خود در حال کارآموزی هستند، می‌رسد..

مصاحبه با پزشکان دیگری که داوطلبانه درباره‌ی مزایا و معایب کار کردن با مرکز خدمات درمانی صحبت می‌کنند، بخش جالب دیگری از این برنامه را تشکیل می‌دهد.

در ادامه‌ی این برنامه هم‌چنین به شکلی اجمالی نگاهی هم به بخش‌های دیگر مراکز خدمات درمانی می‌اندازیم.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/ktnvI
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *