مطب دکتر با زیرنویس فارسی – قسمت سوم

ا

matabe-doktor

 

توضیحات : در این برنامه که برای اولین بار از یک تلویزیون بریتانیایی پخش شده، دوربین‌هایی را در مطب پزشکان تعبیه کرده‌اند تا بینندگان شاهد اتفاقاتی که پشت درهای بسته‌ی مطب پزشکان هنگام معاینه‌ی بیماران می‌افتد باشند.

این برنامه درحقیقت مانند آیینه‌ ای است که فردفرد ما می‌توانیم تصویر خودمان را در یک حالت در آن ببینیم، و آن هنگامی است که در یکی از قابل اعتمادترین مکان‌هایی که می‌رویم هستیم: مطب دکتر!

در این برنامه با پزشکان و پرسنل مرکز درمانی «سن جونز» در «لویشام» همراه خواهیم بود؛ جایی که هر هفته بیش از هزاروچهارصد بیمار با مشکلات متفاوت از گلودرد تا فکر خودکشی به آن مراجعه می‌کنند.

اما واقعیت این است که این پزشکان کمتر از ده درصد کل بودجه‌ی مرکز خدمات درمانی انگلستان «ان.اچ.اس» را دریافت می‌کنند درحالی که نود درصد کارها را آنان انجام می‌دهند. با در نظرگرفتن این شرایط، تا چه مدت این خدمات اجتماعی ضروری برای جامعه می‌تواند ادامه پیدا کند؟

 

نام برنامه : مطب دکتر
نام این قسمت :قسمت سوم
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 296 – 540 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در سومین قسمت از سری اول این برنامه، در ابتدا با دکتر «هونگ» همراه هستیم. جیمز، یکی از بیماران او، در حالی مراجعه کرده که درد وحشتناکی در عضو جنسی‌اش دارد. بیمار تصور می‌کند که به سرطان بیضه مبتلا شده، اما دکتر باید با معاینه، تشخیص دهد که علت درد چیست.

در همین حال، بیمار دکتر «کوفی» که ابراهیم نام دارد نگران درد شکم است و مشکل دیگری که او را بسیار نگران کرده، خونریزی از مقعد است.

در ادامه، به دیدار دکتر «پارکر» و بیمارش به نام «باسیا» می‌رویم. «باسیا» از بیماری سرطان نجات پیدا کرده بوده اما به خاطر بروز برخی نشانه‌ها و مشکلات، دوباره مورد آزمایش قرار گرفته و اکنون برای دیدن نتایج آخرین آزمایش‌ها آمده.

در مطب دکتر «فردیناند» اما احساسات در اوج است زیرا او به یکی از بیماران مسن باید اطلاع دهد که زانویش نیاز به عمل جراحی دارد. این بیمار توسط کافرمایش زیر فشار است تا به کار بازگردد و به نظر می‌رسد او نمی‌تواند برای چند هفته در رختخواب بماند!

دکتر « Savage » هم در مطب حامل خبرهای بدی است. او باید به بیماری که به خاطر درد شست پا به او مراجعه کرده بوده اطلاع دهد که دیابت دارد.

این یک سندرم کوشینگ است و دکتر « Savage » باید هر کاری که می تواند انجام دهد تا بیمار را برای زندگی در حال تغییرش آماده کند.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در نماشا مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/Wmx0s
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *