مطب دکتر با زیرنویس فارسی – قسمت چهارم

ا

matabe-doktor

 

توضیحات : در این برنامه که برای اولین بار از یک تلویزیون بریتانیایی پخش شده، دوربین‌هایی را در مطب پزشکان تعبیه کرده‌اند تا بینندگان شاهد اتفاقاتی که پشت درهای بسته‌ی مطب پزشکان هنگام معاینه‌ی بیماران می‌افتد باشند.

این برنامه درحقیقت مانند آیینه‌ ای است که فردفرد ما می‌توانیم تصویر خودمان را در یک حالت در آن ببینیم، و آن هنگامی است که در یکی از قابل اعتمادترین مکان‌هایی که می‌رویم هستیم: مطب دکتر!

در این برنامه با پزشکان و پرسنل مرکز درمانی «سن جونز» در «لویشام» همراه خواهیم بود؛ جایی که هر هفته بیش از هزاروچهارصد بیمار با مشکلات متفاوت از گلودرد تا فکر خودکشی به آن مراجعه می‌کنند.

اما واقعیت این است که این پزشکان کمتر از ده درصد کل بودجه‌ی مرکز خدمات درمانی انگلستان «ان.اچ.اس» را دریافت می‌کنند درحالی که نود درصد کارها را آنان انجام می‌دهند. با در نظرگرفتن این شرایط، تا چه مدت این خدمات اجتماعی ضروری برای جامعه می‌تواند ادامه پیدا کند؟

 

نام برنامه : مطب دکتر
نام این قسمت :قسمت چهارم
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 301 – 548 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
در آخرین قسمت از این برنامه در ابتدا با دکتر «کرالی» همراه می‌شویم. او به عیادت خانگی از یک بیمار ۴۵ ساله‌ی معلول می‌رود. بیمار به علت زخم‌های باز وسیع در پایین تنه‌ی خود رنج زیادی تحمل می‌کند.

به مطب باز می‌گردیم. در آنجا دکتر « Savage » در بخش اورژانس با بیماران مختلفی روبرو می‌شود. بیمارانی با مشکلات مختلف اما جدی و خطرناک.

یکی از بیماران به نام «کی رون» به تازگی از زندان آزاد شده. این بیمار سال‌ها به بیماری افسردگی شدید مبتلا بوده و اکنون در خطر بازگشت این بیماری قرار گرفته.

در جای دیگر دکتر «کوفی» به بیمار دیگری که مشکل روحی دارد کمک می‌کند. وحشت بیمار از این است که او هم مانند مادرش سرطان داشته باشد. دکتر که می‌داند این بیمار با افراد زیادی رابطه‌ی جنسی داشته، پیشنهاد می‌کند تا او آزمایش کامل بیماری‌های آمیزشی را هم به همراه تست سرطان انجام دهد.

دکتر «فردیناند» بیماری دارد که به علت سینه‌پهلو و مشکل قلبی در بیمارستان بستری بوده. او حالا از بیمارستان مرخص شده و به شدت نگران است که بیماری‌اش بازگردد.

اما در این مرکز درمانی همیشه احساسات به خاطر مشکلات جسمی یا روحی برانگیخته نمی‌شود؛ گاهی اوقات، مراجعه‌کنندگانی پیدا می‌شوند که به دلایل «بهتری» به اینجا آمده‌اند! به عنوان نمونه در مطب دکتر «پارکر»، زنی منتظر است تا نتیجه‌ی آزمایش حاملگی‌اش را از دکتر بشنود.
 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/Mic9XMdf
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *