نبرد ابر انسان ها دوبله فارسی – قدرت مغز

ا

nabarde-abar-ensanha

 

توضیحات : هدف این برنامه جست‌و‌جو در سراسر جهان برای یافتن انسان‌هایی است که توانایی‌هایشان فراتر از حد و مرز توانایی‌های انسان‌های عادی و معمولی است. در این برنامه دانشمندان مشهور جهان مانند دکتر « Heather Berlin »، دکتر « Rahul Jandial » و پروفسور « Greg » نیز با ما خواهند بود. ما در هر قسمت پس از دیدن مهارت‌ها و توانایی‌های خارق‌العاده‌ی ذهنی و جسمی افرادی منحصر‌به فرد از سراسر جهان، با کمک تحقیقات علمی دانشمندان برنامه، به چگونگی و چرایی این توانایی‌ها از نظر علمی و پزشکی نیز پی‌خواهیم برد؛ در هر قسمت از این برنامه‌ پنج نفر حضور دارند که در آزمایش‌ها و آزمون‌های پیچیده‌ی علمی با هم رقابت می‌کنند. در هر قسمت مهارت‌های معجزه‌گونه‌ی این افراد طبقه بندی می‌شوند؛ و این طبقه‌بندی بر اساس بررسی ویژگی‌های مشترکی مانند سرعت، استقامت، نیروی ذهن یا مهارت‌های گوناگون این افراد انجام می‌شود. در ادامه دانشمندان برنامه میان این افراد دو نفر از برترین‌ها را انتخاب می‌کنند تا در مسابقه‌ی سخت فینال با هم دست‌و‌پنجه نرم کنند. حساس ترین و پرهیجان‌ترین بخش در هر قسمت، رقابت نهایی دو فرد برتر در هر رده است و این بخشِ هیجان‌انگیز، آخرین فرصت آن‌ها‌ست تا توانایی‌هایشان را حتی فراتر از آن‌چه خودشان تا پیش از آن تجربه کرده بودند به نمایش بگذارند.

 

نام برنامه : نبرد ابر انسان ها (Superhuman Showdown)
نام این قسمت : قدرت مغز
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 280 – 529 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

این هفته کارشناسان برنامه: دکتر« Heather Berlin »، دکتر « Rahul Jandial » و پروفسور« Greg »، در سراسر جهان به دنبال یافتن انسانی هستند که نیروی ذهنی‌اش از هر انسان دیگری بیشتر باشد. آن‌ها پیش از آن‌که برای انتخاب فرد برتر تصمیم‌گیری کنند، پنج کاندیدای بسیار متفاوت را امتحان می‌کنند؛ امتحان آن‌ها این‌گونه است که این افراد باید در مجموعه‌ای از آزمون‌های جسمی و علمی شرکت کنند تا پس از آن برنده انتخاب شود..

این افراد برتر با آزمون‌هایی سخت‌تر از آنچه خودشان تا پیش از این انجام داده بودند مواجه می‌شوند تا فراتر از توانایی‌هایشان یک رکورد جدید جهانی ثبت کنند.

شرکت کنندگان این قسمت:

Ramon Campayo : او کسی است که می‌تواند به سرعت و ظرف چند ثانیه عددهای نوشته شده‌ی زیادی را به خاطر بسپارد.

Yusnier Viera :کسی که به ماشین‌حساب انسانی معروف است و در این برنامه تلاش می‌کند تا رکورد جدیدی در این زمینه ثبت کند.

Gabriel Barbar :او کسی است که در حل کردن مکعب روبیک بسیار متبحر است. اما در این برنامه می‌خواهد با چشم بسته سه مکعب را هم‌زمان حل کند.

Fran Capo : او کسی است که می‌تواند سریع‌تر از هر کس دیگری در جهان صحبت کند: ۶۰۳ کلمه در دقیقه!

Matthew Ahmet : او جنگجو است؛ البته جنگجویی که با نیروی ذهنش به جنگ بیماری‌ها می‌رود.

هر پنج نفر بی‌نظیر هستند، اما دانشمندان برنامه کدام‌یک را به عنوان انسان برتر در رده‌ی نیروی ذهن انتخاب خواهند کرد؟

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/nFPcW
 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *