چگونه به اکنون رسیدیم با دوبله فارسی

 

توضیحات : در این مستند سریالی شما با مهندسی سازه هایی آشنا می شوید که در زمان قبل از عصر تکنولوژی توسط انسانهایی ناشناخته طراحی و ساخته شده است . Steven Johnson ، راوی مستند سریالی PBS How We Got to Now ، به همراه تیم خود و کمک گرفتن از متخصصین شما را با چگونگی مهندسی این سازه ها ، عواقب و مزیت های آنها ، آشنا می سازد و نشان میدهد که چگونه بدون وجود تکنولوژی های امروزه ساخته شده اند

 
نام مستند : چگونه به اکنون رسیدیم
نام انگلیسی : How We Got to Now
تعداد : 6 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 55 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 340 – 640 مگابایت

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
پاکیزگی : در 150 سال گذشته بیشترین کشته ها بعد از آمار جنگ به مصرف آب کثیف و آلوده بر میگردد که در این قسمت استیون و تیم همراه وی به بررسی چگونگی ساخت اولین سیستم فاضلاب خواهند پرداخت و اینکه این سیستم چه تاثیری در این رود تا کنون گذاشته است .
 
شیشه : شیشه و آینه که قدمتی چندصد ساله دارند در علم امروز کارایی بسیاری دارند . استیون در تلاش است تا کاربرد های آنها و سازنده ی اولیه آن را به شما بشناساند .
 
نور : این قسمت به بررسی چگونگی ورود بشر از تاریکی به نور می باشد با اختراع لامپ توسط ادیسون ، کشف تصادفی نور نئون توسط دانشمند فرانسوی که منجر به یک انقلاب عظیم در صنعت تبلیغات شد و موارد بسیار دیگر در این زمینه خواهند پرداخت .
 

صدا : استیون در این قسمت به شما اولینعلاقه انسان به ضبط صدا را که در 3000 یال قبل بوده نشان خواهد داد واینکه چگونه رادیو اختراع شده ، وی همچنین در مورد امواج صوتی برای شما صحبت خواهد نمود
 
سرما : انسان در طی 200 سال اخیر آخوخته که چگونه از یخ و سرما در مواردی همچون نگهداری مواد غذایی استفاده نماید . حال شما با بزرگترین افرادی که در این صنعت مشغول هستند واینکه چه کسی برای اولین بار از این روش ها استفاده نموده آشنا خواهید شد .

 
زمان : به بررسی چگونگی کنترل زمان در کنترل تجهیزات هوایی ، دریایی و زمینی خواهند پرداخت و نشان میدهند که ایده چگونه و توسط چه کسی به ذهن بشر رسید .

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 

 
 
 

 
مابقی قسمت ها بزودی …

 


  • 2 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *