کلان شهرها با دوبله فارسی – نیواورلئان

ا

metropolis

 

توضیحات : این مجموعه در تجربه‌ای منحصربه‌فرد، بیننده‌ها را به شکلی مشخص که تا به‌حال سابقه نداشته با شهر‌های مهم دنیا آشنا می‌کند. این برنامه با استفاده از تصویرهایی حیرت انگیز، ما را با گذشته‌ی مهم‌ترین کلان‌شهر‌های جهان آشنا می‌کند. ما در این تجربه با برخی از برهه‌های حساس و کلیدی که شکل امروزی این شهر‌ها را به وجود آورده‌اند آشنا می‌شویم.

در این برنامه برخی از شهروندان تاثیرگذار هر شهر به عنوان راهنمای محلی، در شناخت این شهر‌ها به ما کمک می‌کنند تا با برخی از اتفاق‌ها و داستان‌های ناگفته‌ی هر شهر آشنا شویم؛ حوادثی که قطعا در تبدیل شدن این شهر‌ها به شکل‌های امروزیشان موثر بوده‌اند.

در این برنامه با بازسازی زیبای روند تغییر و تحولات شهر‌ها خواهیم دانست که این شهر‌ها چرا و چگونه به شکل‌های امروزیشان درآمده‌اند.

 

نام مستند : کلان شهر ها (Metropolis)
نام این قسمت : نیواورلئان
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 282 – 514 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
نیواورلئان کلان‌شهری است که از یک مرکز داد‌و‌ستد کوچکِ ساخته شده در نزدیکیِ دهانه‌ی رودخانه‌ی می‌سی‌سی‌پی، به یک شهر بندری پررونق با عناصر منحصربه فرد فرهنگی تبدیل شد.

در این قسمت از برنامه‌ی «متروپولیس» خواهیم دید که جاذبه‌های ویژه‌ی این شهر برای موسیقی‌دان‌ها، نویسندگان و هم‌چنین سرآشپز‌ها چیست و چه عواملی باعث شده تا این شهر در ایالات متحده آمریکا به یک مرکز مهم تولید فرهنگ تبدیل شود.

نیواورلئان شهری است شکننده اما مبارز، شهری جذب‌کننده با هنر مهمان نوازی کامل؛ شهری که می‌تواند یک پایتخت ایده‌آل باشد.
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این مستند رو در نماشا مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/h8By3aEi
 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *