کوچولوهای میلیاردر با زیرنویس فارسی

 

توضیحات : اگر جیب پدر و مادر شما پر از پول باشد، هیچ چیز خارج از دسترس شما نیست. از آیپد های طلاکوب گرفته تا دوچرخه های الماس نشان؛ از ماشین های لاکچری کوچک گرفته تا خدمات زیبایی مراقبت از صورت که از نیش زنبور تهیه شده اند؛ و حتی تا خانه های عروسکی 50 هزار پوندی. این بچه ها هر چه آرزو کنند به راحتی به دست می آورند.

 
نام مستند : کوچولوهای میلیاردر
نام انگلیسی : Billionaire Babies
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 285 – 540 مگابایت
فرمت : Mp4

 

خلاصه داستان هر قسمت (کلیک کنید)
 
قسمت 1 – در تعطیلات : در این قسمت، بچه های میلیاردر عازم تعطیلات می شوند، اما قرار نیست به بلکپول بروند. ما سوار یک کشتی تفریحی لاکچری 12 میلیون پوندی در موناکو می شویم. سه بچه میلیاردر با جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا بازی می کنند؛ یک اسکوتر زیر آبی و تخته موج سواری موتوردار که بیشتر از یک ماشین خانوادگی نو قیمت دارد. در دبی، با یکی از ثروتمندترین بچه های خاورمیانه آشنا می شویم. او هم مثل خیلی از بچه ها عاشق رفتن به باغ وحش است اما برخلاف خیلی از آن ها، یک باغ وحش شخصی دارد؛ جایی که پر از شیر و ببر و زرافه و کلی حیوان دیگر است. و در بریتانیا می بینیم که وقتی بچه های میلیاردر به شهربازی می روند، آنجا را برای خود قرق می کنند. از خوردن بستنی هزار دلاری گرفته تا تبدیل کردن خودشان به پری دریایی، آنها همیشه راهی پیدا می کنند تا در تعطیلات خود، بزرگتر، بهتر و به شدت گران تر تفریح کنند.
 
قسمت 2 – جشن تولد : از آن جایی که روزهای عادی بچه های میلیاردر خود به خود خاص میباشد، جشن تولدهای آنان باید چندین برابر بیشتر خاص باشد. در این قسمت شاهد جشن تولدی خواهیم بود که بیش از 100 هزار پوند هزینه دارد؛ یک خواننده پُرفروش رپ برای خواندن آهنگ تولد استخدام می شود و کیکی به اندازه تیلور سوئیفت و به شکل وی آماده میشود. به نیویورک سیتی می رویم تا ببینیم چطور می شود یک دختر 12 ساله را برا ی تولد تحت تاثیر قرار داد؛ دختری که در حرفه مد فعالیت می کند، جواهرات برند تیفانی او بیش از 30 هزار دالر ارش دارند، به طور مداوم در هتل هایی می ماند که شبی 5 هزار دالر دریافت می کنند و یک ماشین رنج روور دارد. و با بچه های عمارت نشینی آشنا می شویم که برنامه ریز جشن تولدشان، برنامه ریز مهمانی های التون جان میباشد و در باشگاه فوتبال مادرشان برگزار می شود. از جمله هدیه های تولد که در این قسمت می بینیم می توان به این موارد اشاره کرد: یک دوچرخه بی ام ایکس طلایی، هدایایی برای مهمانان جشن تولد به ارزش 30 هزار پوند، یک بعد از ظهر اختصاصی در یک سالن زیبایی برای یک دختر 13 ساله، با حضور شرکت کننده محبوب وی در برنامه ایکس فکتور

 

قسمت 3 – کریسمس : کریسمس برای بچه های میلیاردر بهترین وقت سال است، چون شاهانه تر از قبل با این مهمانان ویژه کوچک برخورد می شود. به یک مهمانی لاکچری زمستانه برای بچه ها می رویم؛ جایی که به یک کودک 18 ماهه، گردنبندی با الماس آبی هدیه داده می شود که 100 هزار پوند ارزش دارد . به یکی از محله های اعیان نشین چلسی می رویم؛ جایی که خانواده ثروتمند نوستال به نمایش پانتومیم پول میدهند تا نمایش را در خانه آنها به صورت خصوصی اجرا کنند. و به یک عمارت ییلاقی دعوت می شویم؛ جایی که بابانوئل، نه با سورتمه بلکه با هلیکوپتر از راه می رسد. به این بچه ها هدایای لاکچری داده می شود؛ اسبهای چوبی مخصوص تاب خوردن که از یک اسب واقعی گران تر هستند، بازی مونوپولی که 5 هزار پوند قیمت دارد و تنها با 24 هزار پوند می توانید صاحب یک کتاب رنگ آمیزی شوید.
 
فصل دوم :

قسمت 1 – پدر و مادرها : تنها چیزی که بهتر از ثروتمند بودن می باشد، فرزند آدم ثروتمند بودن است. در این قسمت از برنامه، وارد دنیای اختصاصی پدر و مادرهای ثروتمند و فرزندان آنان می شویم. با کسانی آشنا میشویم که به آنان خدمات می دهند و همه نیازهای شان را برآورده می سازند. سپس خواهیم د ید همه این خدمات چقدر هزینه در بر دارند. با کریستال دی گیل آشنا می شویم؛ یک برنامه ریز مهمانی برا ی سیسمونی کودکان ثروتمندان. وی یک مشتری جدید به نام آیرین میجردارد، همسر یک میلیاردر و مادر 5 بچه که بچه ششمش را حامله است. آیرین میخواهد کریستال و خواهرش السا، ترتیب همه چیز را بدهند. و لیست بلند بالایی هم دارند؛ از پیدا کردن دی جی گرفته تا تهیه و سرو غذا و بازی های مختلف. علاوه بر این، تعداد مهمانان مهم نیز رو به رشد می باشد. وی میخواهد مهمانی پیش از تولد، لاکچری و بی مانند برگزار شود.
 
قسمت 2 – ماشین های کوچک لاکچری :در این قسمت، به دیدن زندگی بچه هایی می رویم که اکثر ما فقط میتوانیم خواب چنین زندگی ای را ببینیم. شرکت هایی را می بینیم که فقط برای خدمت به بچه های ثروتمندان تاسیس شدند. همچنین با چند نفر از مشتری های کوچک آنان آشنا میشویم؛ کسانی که در رده سنی کودک تا نوجوان قرار می گیرند. مک گوایر براون 15 ساله، پسر زک براون مدیرعامل مک لارن است. او یکی از آن بچه ها می باشد که بخشی از زندگی لذت بخش او، داشتن خدمتکارانی از جمله راننده شخصی و مربی بدنسازی می باشد. وقتی او و دوست و ی می خواهند در غرب لندن به خرید بروند تا حال و احوال بهتری پیدا کنند به آنان ملحق می شویم. همچنین با این نفرات آشنا می شویم؛ با جیمز مک لاکلن کسی که به بچه های ثروتمندان، ماشینهای کوچک لاکچری میفروشد، ماشین هایی که بیش از 10 هزار پوند قیمت دارند. لیبن رومز ، یک طلاکوب کاربلد که هرچه بخواهید را برای شما برق می اندازد. و ریا الیوت جونز، یک برنامه ریز مهمانی که برای چند نفر از ثروتمندترین و مشهورترین خانواده های لندن کار می کند.

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)

 

دریافت لینک دانلود (فصل 1)
 
 
 
 
دریافت لینک دانلود (فصل 2)
 
 
 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *