کشیک باتلاق با دوبله فارسی – پایتون در برابر تمساح

ا

Keshike Batlagh
 

توضیحات : تیم ناجی در سواحل میامی گوش به زنگ هستند تا به کمک افرادی بشتابند که گزارش حضور یا یک مار یا تمساح خطرناک را در اطراف خانه هایشان می دهند. در این برنامه همراه این تیم نجات خواهیم شد تا عملکرد آنها را از نزدیک ببینیم.

 

نام مستند : کشیک باتلاق (Swamp Wars)

نام این قسمت : پایتون در برابر تمساح

زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : 45 دقیقه

کیفیت : HD

فرمت : MKV

حجم : 220 مگابایت
 

خلاصه داستان این قسمت
 

همه در مورد سوسمارهای درختی موسوم به “ایگوآنا” و افرایش جمعیتشان در بخش جنوبی فلوریدا چیزهایی شنیده‌اند، اما احتمالا تا به حال چیزی در مورد مارمولک گوشت‌خوار “تگو” که از آمریکای جنوبی به منطقه وارد شده، نشنیده بودید. این مارمولک‌های یک متری بسیار تندمزاج هستند و بدتر از آن، ظاهرا دیگر وحشتی از انسان‌ها ندارند. جمعیت زیادی از این حیوانات در فلوریدا مشغول تولیدمثل هستند و گروه “ونوم” متشکل از آتش‌نشانانی با مهارت‌های خاص، در تلاشند پیش از قربانی شدن یک حیوان خانگی یا از قطع شدن انگشت یک کودک، این خزندگان را از منطقه دور کنند. جمعیت پیتون‌های برمه‌ای در “اورگلیدز” افزایش قابل توجهی داشته، اما در حال حاضر نگرانی بزرگتری به وجود آمده: افزایش تعداد پیتون‌های صخره‌ای آفریقایی در مرداب که بسیار تندخوتر و خطرناک‌تر هستند.
مردی که صاحب یک پیتون صخره‌ای آفریقایی خانگی است، از گروه می‌خواهد تا با توجه به خطر پرسه زدن حیوان اطراف خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایش، برای تحویل او به منزلش بروند. اما این مار خطرناک‌تر از چیزی است که انتظارش می‌رفت. اعضای گروه موقعیت مار را پیدا می‌کنند، اما او به یکی از افراد حمله کرده و اقدام به فرار می‌کند

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 10 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *