پرونده های مرموز با دوبله فارسی – رازول٬ اما در چین

ا

Parvandehaye Marmuz

 

توضیحات : در این مجموعه حقایق و افسانه‌های مربوط به مشاهدات بشقاب‌پرنده در هر گوشه از جهان را بررسی میکنیم. در مدارک و گزارش‌های شاهدان عینی کنکاش کرده و راز آنچه اتفاق‌ افتاده یا آنچه اتفاق نیفتاده را کاوش میکنیم. درمیابیم چرا بسیاری از مردم در سرتاسر جهان باور دارند که ما همسایگانی داریم که گاهی به ما سر میزنند. ‘اسرار جعبه سیاه’ و ‘مثلث برمودا در اقیانوس آرام’ هم قسمتهایی از این مجموعه هستند که تماشای آنها را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

نام مستند : پرونده های مرموز

نام این قسمت : رازول٬ اما در چین

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

کیفیت : 576p ( عالی )

فرمت : MKV

حجم : 220 مگابایت

 

خلاصه داستان این قسمت
 

افسانه‌­های چینی درباره ۷۱۶ قرص سنگی وجود دارد که با نام «سنگ‌های دروپ» مشهورند. برخی معتقدند این سنگ‌ها حاوی اطلاعاتی در مورد ارتباطات باستانی با موجودات ماورایی هستند. این قرص‌های ۳۰ سانتیمتری که در غاری در سال ۱۹۳۸ کشف شدند، شامل مارپیچ‌های جفتی حروف تصویری هستند که بر اساس گفته‌ها، شامل اسناد تاریخی نژاد بیگانه‌ای به نام دروپا هستند که ۱۲ هزار سال پیش در ناحیه‌ای دور افتاده در چین سقوط کردند.

داستان سنگ‌های دروپا افسانه‌ای شگفت‌آور و پر از اسرار، فریب و توطئه است و امروزه کسانی که به این داستان مشکوکند یا آن را باور دارند، جدالی بر سر هستی این سنگ‌ها، معنی­ آنها و حتی اسناد وجودشان دارند. در هر صورت، سنگ‌های دروپا امروزه تخیل دانشمندان، روزنامه‌نگاران، تاریخ‌دانان، علاقه‌مندان به بشقاب‌­پرنده و ستاره‌دانان را درگیر کرده است.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *